پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اضافه شدن ۴ فوق تخصص جدید به پزشکان جنوب غرب خوزستان


کد خبر: ٢٥٥٩٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/29-١٨:٥٣

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اضافه شدن ۴پزشک فوق تخصص و ۱۳ متخصص جدید به جمع پزشکان فعال در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

 

آبادان نیوز _ دکتر سید محمد محمدی ظهر امروز اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون ۲پزشک متخصص بیهوشی، ۳متخصص طب اورژانس، ۲جراح عمومی، ۲متخصص زنان و زایمان و پزشکانی در رشته‌های تخصصی روانپزشکی، ارتوپد، پزشکی هسته‌ای و دهان و دندان؛ خدمات‌رسانی خود را در محدوده فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در همین راستا ۴فوق تخصص جدید نیز رشته‌های نوزادان، جراحی پلاستیک، گوش و غدد پ متابولیسم به جمع پزشکان در منطقه جنوب غرب خوزستان اضافه شدند.

این مقام مسئول دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پزشکان فوق تخصص گوش و فوق تخصص غدد و متابولیسم برای اولین بار است که در جنوب غرب خوزستان حضور پیدا می‌کنند.
دکتر محمدی با اشاره به اینکه این پزشکان در ۳شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان فعال هستند، افزود: این در حالیست که از ظرفیت دانش پزشکان یادشده در حوزه آموزش به دانشجویان منطقه برای ارتقای سطح علمی حوزه سلامت نیز نهایت بهره را برده‌ایم.وی همچنین از ادامه رایزنی‌ها برای اضافه‌شدن پزشکان متخصص و فوق تخصص بیشتر در رشته‌های دیگر به جمع پزشکان دانشگاه علوم پزشکی آبادان در سالجاری خبر داد.

منبع:روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: