پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تنها یک مصدوم حادثه متروپل در بخش مراقبت‌های ویژه است


کد خبر: ٢٥٢٧١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/04-٠١:٢٣

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه بیشتر مصدومان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده و‌ تنها یک مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، دکتر سعید کریمی، معاون درمان وزارت بهداشت امشب بعد از بازدید از بیمارستانهای آبادان و دیدار با مصدومان حادثه ساختمان متروپل این شهرستان اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که تعداد مصدومان این حادثه در بیمارستان کم شده است و تنها یک نفر در بخش مراقبتهای ویژه و ۳نفر در بخشهای عادی بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه ۲۸ مصدوم حادثه با حال مساعد از بیمارستانهای آبادان مرخص شدند، افزود: امیدوار هستیم که تعداد فوتی‌ها و مصدومان زیاد نباشند هر چند که با توجه به شدت حادثه امکان تغییر این اعداد وجود دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت ادامه داد: همه تلاش کادر درمان در آبادان به کار بسته شده و امکانات بسیج شده است و از نظر خدمات‌رسانی، تخصص‌های لازم و تجهیزات هیچ مشکلی در منطقه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تمام امکانات لازم در آبادان وجود دارد ما هم در وزارت بهداشت برای اطمینان، تجهیزات بیشتری را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دادیم.

دکتر کریمی با تاکید براینکه هیچ مشکلی برای درمان مصدومان نداریم، تصریح کرد: به همه تلاشگران بیمارستان، نیروهای امداد، عزیزان اورژانس و بزرگوارانی که در این شرایط به صورت جهادی در حال آواربرداری هستند خسته نباشید می‌گویم.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: