پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > آماده باش کامل اورژانس دانشگاه پزشکی آبادان در روز عید سعیدفطر


کد خبر: ٢٤٩٢٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/12-١١:٤٤

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از آماده باش کامل اکیپ‌های امدادی و درمانی اورژانس ۱۱۵ سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان در روز عید فطر در نقاط مختلف این حوزه ها خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان، دکتر سید نادر نقیبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن تبریک عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران از آماده باش کامل اکیپ‌های امدادی و درمانی اورژانس ۱۱۵ سه شهرستان آبادان ،خرمشهر و شادگان در روز عید فطر و نقاط مختلف این حوزه ها خبر داد.

دکتر نقیبی گفت: همزمان با عید سعید فطر، اورژانس ۱۱۵ مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان همانند سال‌های گذشته در کنار سایر ارگان‌ها در روز عید فطر حضور فعال خواهد داشت و خدمات لازم را به شهروندان ارائه خواهد کرد.

وی افزود: کلیه پایگاه‌های اورژانس مناطق تحت پوشش جهت امداد رسانی در روز عید در وضعیت آماده باش خواهند بود.

وی در ادامه گفت: این پوشش با استقرار ۸ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳ دستگاه موتورلانس در سراسر مناطق تحت پوشش دانشگاه از ساعاتی قبل از برگزاری مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر و تا پایان این مراسم، در محل‌های اقامه نماز، آماده ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مردم شریف نمازگزار خواهند بود.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: