پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > افتتاح بیمارستان جدید آیت‌اله طالقانی آبادان در یک ماه آینده


کد خبر: ٢٤٤٧٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/01/08-١٣:١٠

وزیر بهداشت در بازدید از پروژه گسترش بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان از احتمال افتتاح این پروژه در یک ماه آینده خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر بهرام عین‎‌الهی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: آبادان به دلیل زحماتی که مردم در این منطقه در ایام دفاع مقدس کشیدند یک ویژگی خاص دارد و برنامه وزارتخانه نیز این است که رسیدگی بیشتری به آبادان و خرمشهر شود.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بسیار خوبی در منطقه جنوب غرب خوزستان در حال احداث هستند، افزود: پروژه گسترش بیمارستان آیت‎‌اله طالقانی با 242 تختخواب که بنیاد علوی زحمت ساخت آن را کشیده است، پروژه بسیار استاندارد و مجهزی است.
وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: یک بیمارستان 30تختخوابی نیز در نزدیکی مرز شلمچه خواهیم داشت و در ادامه از نزدیک خدمات‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به راهیان نور در این منطقه مرزی را بازدید می‌کنیم.
وی تصریح کرد: برای گسترش بیمارستان آیت‌‎اله طالقانی نیاز به نیروی انسانی است که این نیروی انسانی با توجه به استانداردها و ضوابط جذب می‌شوند و اصرار ما بر این است که نیروی تخصصی به کار گرفته شود.
دکتر عین‌الهی در پاسخ به پرسشی در خصوص حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها، عنوان کرد: الحمدالله شرایط کرونایی رو به بهتر شدن است و اگر مردم رعایت کنند اوضاع بهتر نیز خواهد شد و در عین حال اگر ضوابط بهداشتی نادیده گرفته شود ممکن است ویروس بازهم فعال شود.
وی اضافه کرد: در بازی تیم ملی با لبنان 50درصد ظرفیت ورزشگاه تماشاگر خواهیم داشت و این اتفاق آزمایشی است و اگر تماشاگران در ورزشگاه اصول بهداشتی را رعایت کنند این روند ادامه پیدا می‌کند.
وزیر بهداشت ادامه داد: الحمدالله این روزها در موج ششم کرونا حالت خوبی داریم و بیماری فروکش کرده است، میزان مراجعان سرپایی، بستری و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه کاهش پیدا کرده است و تقریبا یک هفته‌ای است که تعداد مرگ بر اثر کرونا در کشور به روزانه زیر 100نفر رسیده‌ است.
وی افزود: این شرایط در صورتی پایدار می‌شود که مردم ضوابط بهداشتی را رعایت کنند اما متاسفانه در ایام تعطیلات شاهد بودیم بعضی موارد رعایت نمی‌شد که این مهم یک مقدار ما را نگران کرده است.
دکتر عین الهی با تاکید بر اینکه نباید فکر کنیم که کرونا تمام شده است، بیان کرد: در کشورهایی مثل انگلیس، فرانسه و آمریکا این تصور غلط که کرونا تمام شده است ایجاد شد و بعد شاهد آن بودیم که ویروس دوباره در این کشورها اوج گرفت.
وزیر بهداشت شب گذشته وارد آبادان شد و بعد از بازدید از بیمارستان جدید آیت‌اله طالقانی از دیگر پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مرز شلمچه بازدید می‌کند.

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: