پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > برگزاری جلسه ستاد کرونای منطقه‌ای جنوب غرب خوزستان


کد خبر: ٢٤٣١٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/12/22-١٣:٥٥

جلسه ستاد کرونای منطقه‌ای جنوب غرب خوزستان با توجه به نزدیکی ایام تعطیلات نوروز 1401 برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، نادر عمیدزاده، فرماندار ویژه خرمشهر در این جلسه که در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایان سال و تعطیلات نوروزی اظهار کرد: در روزهای گذشته نیز جلسات بسیار خوبی را برای هر چه ایمن‌تر بودن در بحث سلامت در ایام تعطیلات نوروز پیش‌رو برگزار کردیم.

وی اضافه کرد: با توجه به شلوغی بازار، حضور کاروان‌های راهیان نور و استقرار ایشان در کمپ‌ها و همچنین مسافران نوروزی، تمهیدات لازم حوزه سلامت در این روزها اندیشیده شده است.
فرماندار ویژه خرمشهر اضافه کرد: به همت دانشگاه علوم پزشکی آبادان، شبکه بهداشت و درمان خرمشهر، فعالان حوزه طرح شهید سلیمانی، بسیجیان و اهالی بازار، آمادگی لازم در بازار و اماکن شلوغ برای رعایت ضوابط بهداشتی در این ایام وجود دارد.
وی ادامه داد: خواهش بنده از مردم خرمشهر این است که حتما نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی اهتمام داشته باشند، در دورهمی‌ها شرکت نکنند و برای تزریق دوز دوم و سوم واکسن خود نیز تعجیل کنند.
احسان عباسپور، فرمانداره ویژه آبادان نیز در جلسه یادشده عنوان کرد: خوشبختانه شرایط امروز کرونا در آبادان کنترل شده است و در رنگ‌بندی جدید، این شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته است ولی پایداری این شرایط منوط به رعایت پروتکل‌ها توسط شهروندان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مرتبطی است که کارهای مصوب را برعهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز مصوبات خوبی را در ستاد کرونا داشتیم و 2کمپ را با همکاری شهرداری راه‌اندازی می‌کنیم و عزیزان ما در ستاد مبارزه با کرونا و دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز در این کمپ‌ها مستقر هستند.
فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: برای اسکان در محل‌های مربوط به آموزش و پرورش نیز باید ثبت‌نام در سایت صورت گرفته باشد و همه مهمانان باید قبل از حضور در این محل‌ها حتما حداقل 2دوز واکسن را تزریق کرده باشند.
سید محمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز با اشاره به اینکه در رنگ‎‌بندی تازه کرونایی، آبادان و شادگان در وضعیت زرد و خرمشهر در وضعیت نارنجی است، اضافه کرد: با توجه به حضور مهمانان نوروزی و بازدید راهیان عزیز نور از یادمان‌های دفاع مقدس، حجم بازدیدهای بهداشتی از این مناطق بیشتر خواهد شد.
وی ادامه داد: بیمارستان‌های ما در این ایام در حالت آماده‌باش خواهند بود، تعداد پایگاه‌های سیار ما نیز افزایش پیدا کرده و پایگاه سیار واکسیناسیون را نیز خواهیم داشت.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: همه هماهنگی‌های بین ادارات صورت گرفته است و با حمایت فرمانداران جهادی 3شهرستان امیدوار هستیم که نوروزی خوب و بدون بروز پیک جدید کرونا در منطقه شاهد باشیم.
در این جلسه معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان، شهردار شادگان، فرماندهان بسیج 3شهرستان، مدیران شبکه‌های بهداشت و درمان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی آبادان و جمعی از مدیران مرتبط حضور داشتند.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز،واکسن کرونا 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: