پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > حمایت شورای شهرآبادان ازطرح های ورزشی


کد خبر: ٥٣٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1393/09/19-١٧:٣٧

مرکز مطالعات شورای شهر آبادان طرح های ورزشی که موجب نشاط اجتماعی می شود حمایت می کند

 

به گزارش آبادان نیوز:مرکز مطالعات شورای شهر آبادان طرح های ورزشی که موجب نشاط اجتماعی می شود حمایت می کند خلیل جنامی اظهار کرد: مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان از همه طرح های پژوهشی که در پیشرفت و توسعه منطقه نقش به سزایی دارد، حمایت می کند.

وی در همین خصوص افزود: این مرکز آمادگی دارد تا از طرح های ورزشی که موجب نشاط اجتماعی می شود حمایت و آن را با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند، اداره ورزش و جوانان آبادان و فرماندری آبادان اجرا کند.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان تاکید کرد: باید برای برنامه های ورزشی بانوان اقدامات شایسته و برنامه محور انجام شود که این مرکز آمادگی خود را برای دریافت طرح های ورزشی در این راستا اعلام می کند.

جنامی ادامه داد: در آبادان ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی وجود دارد که باید با اتخاذ تدابیر و راهکارهای صحیح به نحو مطلوب از آن استفاده شود.

وی تصریح کرد: انجام نخستین رقابت های کشتی فرنگی باشگاه های جهان در آبادان، نشان داد که این شهر نه فقط برای رقابت های کشوری بلکه زمینه برگزاری مسابقات جهانی را نیز دارد.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان ابراز امیدواری کرد: با مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان می توان گام های اساسی در زمینه استفاده و اجرای طرح های ورزشی برداشته شود.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: