کد خبر: ٢٥٨٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/15-١٤:٢٢

قرار است سه دهک درآمدی پایین جامعه از امروز بسته اینترنت رایگان دولت را دریافت کنند. اما شرایط دریافت اینترنت رایگان چیست و برای دریافت آن به کجا باید مراجعه کرد؟

 

آبادان نیوز _ پرداخت اینترنت رایگان وعده‌ای است که سال گذشته ابراهیم رئیسی اعلام کرده بود و حالا وزیر ارتباطات اعلام کرده که از امروز سه دهک درآمدی پایین جامعه اینترنت رایگان می‌گیرند.

اما مشمولان چه کسانی هستند؟ آنگونه که وزیر ارتباطات خبر داده بسته اینترنت رایگان دولت فقط به سه دهک درآمدی پایین جامعه تعلق می‌گیرد. البته وزیر مشخصا اعلام کرده که این سه دهک چه کسانی هستند.

به گفته عیسی زارع‌پور، افرادی که یارانه ۴۰۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند می‌توانند از امروز برای دریافت اینترنت رایگان اقدام کنند.
آنگونه که وزیر اعلام کرده استه اینترنتی رایگان دولت شامل اینترنت چهار ماه و دائمی است.

نحوه دریافت اینترنت رایگان
این اینترنت رایگان تنها از طریق درگاه ملی خدمات دولت پرداخت می‌شود. افراد برای دریافت بسته اینترنت رایگان باید به سامانه my.gov.ir مراجعه کنند و آنجا از طریق وارد کردن اطلاعات خود، برای دریافت بسته اینترنت رایگان اقدام کنند.

اما طرح اینترنت رایگان دولت چندین ایراد دارد. اول اینکه وزیر توضیح نداده که کدام افراد بسته اینترنت دائمی دریافت می‌کنند و کدام یک بسته اینترنت چهار ماهه. همچنین هنوز جزئیات اطلاعاتی که افراد باید هنگام مراجعه به درگاه ملی خدمات دولت ارائه کنند مشخص نیست.

منبع:تجارت نیوز

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: