پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > صنعت نفت برابر پرسپولیس حریف دست و پابسته‌ ای نبود


کد خبر: ٢٦٩٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/13-٠٨:٤٧

عضو هیأت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف دست و پابسته‌ای نبود، بالعکس ما در دقایق بسیاری از بازی حریف را تحت فشار گذاشتیم.

 

آبادان نیوز : لفته بوعذار ، عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار کرد : آبادان شهر فوتبال است و ما هم متعهد خدمت به این مردم عاشق فوتبالیم، در نتیجه تمام تلاش ما کمک به رشد فوتبال در آبادان است، اما شرط اصلی همدلی و یکصدا بودن تمام ارکان شهری است.

وی با بیان اینکه ما و تک تک مسؤولان شهری بر این باوریم که حمایت از فوتبال و تیم بزرگ صنعت نفت خدمتی قابل ستایش و ارزشمند محسوب می‌شود، گفت : همه می‌دانیم که طی سال‌های اخیر فوتبال آبادان و باشگاه صنعت نفت درگیر مشکلات زیاد و تاحدودی حل نشدنی بوده است.

عضو هیت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان، با توجه به حواشی پیرامون این باشگاه مبنی بر استفاده از افراد غیر ورزشی در بدنه مدیریتی تیم صنعت نفت، تصریح کرد : در این میان اشکال از کی و کجا بوده بنده کاری به این موضوع ندارم، ولی خوب متوجه هستم که هم اینک در جایگاهی هستم که  وظیفه دارم در حد توان به ورزش شهر و باشگاه پرطرفدار صنعت نفت کمک کنم، که در هیچ جای قانون ورزش به‌ویژه فوتبال ذکر نشده که الزامی برای ورزشی و فوتبالی بودن مدیران وجود دارد.

بوعذار با تأکید بر اینکه اصل تجربه، علم و دانش برای هدایت یک مجموعه ورزشی برای رسیدن به هدف مورد نظر نیاز است، افزود : کاری که امسال موفق به انجام آن شدیم، جذب یک اسپانسر خوب برای باشگاه فوتبال صنعت نفت بود. همانگونه که می‌دانید، تیم نفت آبادان سال‌های زیادی است که از چالش‌ها و مشکلات مالی رنج می‌برد که خوشبختانه هیأت مدیره باشگاه به‌خوبی از پس این چالش و کمبود اساسی برآمده است.

وی با بیان اینکه قصد بر کمرنگ کردن خدمات مسولان قبلی باشگاه نیست، گفت: اقدامات مدیریت جدید باید ارزیابی شود، ما ابتدا به‌دنبال رفع مشکلات مالی، پرداخت جرایم و بدهی‌های مانده از ادوار قبل رفتیم. اسپانسر گرفتیم، ورزشگاه تختی آبادان را به همت مدیران شهری و کشوری نفت نوسازی و مقاوم سازی کردیم و پیش از این موارد، به سراغ احیاء زمین‌های چمن و سالن‌های ورزشی رفتیم.

رئیس عملیات غیرصنعتی شرکت پالایش نفت آبادان ، ادامه داد : جدا از موضوع و به دلیل حساسیت‌های باشگاه صنعت نفت، تمام سعی تلاشمان را به‌کار بستیم تا ورزش آبادان را در حیطه نفت با بهترین هدف‌گذاری در شرایط ایده‌آل قرار دهیم.

بوعذار خاطرنشان کرد : جدا از نتایجی که تیم صنعت نفت در چهار هفته اخیر گرفته، باید بگویم تیم ما در روزهای آینده شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

وی در خصوص نمایش این تیم مقابل پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر، یادآور شد: همانطور که دیدید صنعت نفت برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف دست و پابسته‌ای نبود، بالعکس ما در دقایق بسیاری از بازی حریف را تحت فشار گذاشتیم و اگر بازنده شدیم، در حقیت بازنده سربلندی بودیم، ضمن اینکه بسیاری از کارشناسان فوتبال همین عقیده را داشتند. 

منبع : فارس
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: