پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پرسپولیس صنعت نفت را برد اما تیم برتر میدان نبود


کد خبر: ٢٦٩٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/12-١١:٢٦

پیشکسوت فوتبال خوزستان با تمجید از عملکرد پرکاس سرمربی نفت آبادان، گفت: پرسپولیس بازی با نفت را برد اما تیم برتر میدان نبود و به نظر من نفت آبادان عملکرد بهتری داشت.

 

آبادان نیوز : ابراهیم تهامی در خصوص بازی دو تیم صنعت نفت آبادان و پرسپولیس، اظهار کرد: نفت در این بازی تیم خوبی نشان داد و به نظر من رضا پرکاس مربی بسیار خوبی است. در حالی که خیلی ها فکر می کنند نفت یکی از گزینه های سقوط است باید  بگویم با توجه به عملکردی که این تیم مقابل پرسپولیس و همچنین بازی هایی که این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ به نمایش گذاشت، به نظرم تفکر این عده اشتباه است.

وی ادامه داد: به نظر من شکست مقابل پرسپولیس از ارزش نفت آبادان و پرکاس کم نمی کند. به هر حال در همین دیدار علی رغم اینکه مهاجمان صنعت نفت فرصت های زیادی برای گل زنی داشتند متأسفانه توپ هایشان به گل تبدیل نشد و کم دقتی دروازه بان این تیم نیز باعث شد تا نفت بازنده از زمین خارج شود. به نظرم نفت مقابل پرسپولیس حرف های زیادی برای گفتن داشت و تیمی دست و پا بسته و از پیش بازنده نبود. حتی در نیمه دوم نفت فرصت های خوبی برای گلزنی داشت که اگر به گل تبدیل می شدند این تیم برنده از زمین خارج می شد.

تهامی گفت: پرسپولیس را مقابل نفت آبادان تیم خوبی ندیدم. درست است در برخی دقایق خوب بازی کرد و بازی را برد اما تیم برتر میدان نبود و به نظر من نفت آبادان عملکرد بهتری داشت.

وی گفت: خیلی ها می گفتند که صنعت نفت آبادان شاید در بازی با پرسپولیس ۵ گل دریافت کند، در حالی که من معتقدم نباید صنعت نفت را دست کم گرفت زیرا هم بازیکنان خوبی دارد و هم از سرمربی خوبی برخوردار است. این تیم مطمئناً روز به روز کامل تر و بهتر خواهد شد و بازی های بهتری از این تیم در ادامه شاهد خواهیم بود. امیدوارم نفت در ادامه مسیر موفق تر ظاهر شود. بازی مقابل پرسپولیس امیدوار کننده بود و مطمئناً نفت آبادان امسال جایگاه خوبی کسب خواهد کرد.

منبع : ایسنا

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: