پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > کیفیت خودمان را نشان دادیم/ کلین شیت برایم مهم نیست


کد خبر: ٢٦٨٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/10-١١:٤٧

ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز : سرمربی فولاد خوزستان گفت: داشتن دژاگه و پاتوسی باعث خوشحالی من است چون هر تیمی آرزوی داشتن‌شان را دارد.

نکونام

جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی تاکتیکی از هر 2 تیم دیدیم. با برنامه بازی کردیم و سپاهان را کاملا می‌شناختیم. این تیم در 3 بازی ۶ گل زده بود اما در این بازی هیچ موقعیتی به حریف ندادیم اما به مجموعه سپاهان تبریک می‌گویم که چنین تیم قدرتمندی دارند. ما با برنامه بازی کردیم و برنامه‌ریزی داشتیم و کیفیت خودمان را نشان دادیم. حتی اگر گل را زودتر می‌زدیم هم هیچ فرقی نداشت چون خوب بازی کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم. از هواداران دو تیم و مخصوصا هواداران خودمان تشکر می‌کنم که ما را تنها نگذاشتند.

او درباره حضور کریستوفر کنت بیان کرد: شکل تیمی ما با او مطابق است اما به نفر وابسته نیستیم. کنت دروازه‌بان خوب لیگ است اما ما همه باهم کار می‌کنیم و با هم نتیجه می‌گیریم.

سرمربی فولاد درباره کمتر استفاده کردن از پاتوسی و دژاگه گفت: آن‌ها دیر به تیم اضافه شدند و سعی می‌کنیم کم کم به تیم اضافه‌شان کنیم. داشتن این 2 بازیکن باعث خوشحالی من است و هر تیمی آرزوی داشتن‌شان را دارد. این 2 کیفیت‌شان را نشان دادند و در آینده از آن‌ها بیشتر استفاده می‌کنیم.

نکونام درباره این‌که ممکن است گزینه احتمالی هدایت تیم ملی باشد بیان کرد: فوتبال کشورمان برای من بیشتر از هر چیزی مهم است. در هر زمینه‌ای چنین هدفی داشتم. بازیکنان در سال جام‌جهانی تمام تلاششان را برای حضور در جام‌جهانی می‌کنند. من هم زحمتم را می‌کشم و اگر اتفاقی بخواهد رخ می‌دهد. اکنون باید تلاش و تمرکزم روی کارم است و هیچ برنامه‌ای در این رابطه ندارم.

وی در پایان درباره عملکرد علیرضا فغانی گفت: لذت می‌بریم فغانی داور ماست و به او خسته نباشید می‌گویم و خوشحالم اینجاست. حقش است و امیدوارم فینال جام‌جهانی را قضاوت کند.


دوازه‌ بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: موضوع کلین شیت و حفظ دروازه برایم آنقدر مهم نیست، اما قطعا اعتماد به نفسم در ادامه لیگ کمکم می‌کند. 

کریستوفر کنت ، سنگربان فصل قبل سپاهان که برای این فصل به فولاد پیوسته ، پس از پیروزی یک بر صفر برابر تیم سابقش، اظهار کرد: به نظرم بازی مهمی بود و خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم. به برنامه مشخصی برای پیروزی نیاز داشتیم و در پایان توانستیم امتیاز کامل را بگیریم.

وی درباره کلین شیتش در بازی اخیر، توضیح داد: موضوع کلین شیت و حفظ دروازه برایم آنقدر مهم نیست و تعدادش را نمی‌شمارم. حتی اگر با نتیجه ۴ بر ۳ هم پیروز می‌شدیم، خوشحال می‌شدم. البته این موضوع قطعا به من اعتماد به نفس بیشتری برای ادامه می‌دهد.

دروازه‌ بان فولاد خوزستان با اشاره به جدایی‌اش از سپاهان، تصریح کرد: در حال حاضر تمام تمرکزم بر تیم جدیدم است، اما برای سپاهان احترام زیادی قائلم و سال خوبی را در کنارشان گذراندم.

کنت درباره همکاری با نکونام نیز خاطرنشان کرد: او انسان بزرگی در فوتبال ایران است و جزئیات و اطلاعات زیادی که او درباره هر بازی می‌گوید برایم شگفت‌آور است و همگی از همکاری با او لذت می‌بریم.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: