پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > شایعه حضور بانوان در بازی صنعت نفت و پرسپولیس صحت دارد؟


کد خبر: ٢٦٨٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/07-١٠:٢٤

در حالی که با توجه به رفتار مناسب هواداران استقلال شایعه افزایش ظرفیت حضور بانوان در بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان شنیده می‌شود، این شایعه تکذیب شد.

 

آبادان نیوز : با وجود شایعات مطرح شده اما هنوز موافقتی برای افزایش حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای دیدار بازی پرسپولیس و نفت آبادان انجام نشده است.

تیم فوتبال پرسپولیس روز چهارشنبه در حالی به مصاف نفت آبادان خواهد رفت که قرار است تعدادی از بانوان هوادار فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی این بازی را از نزدیک تماشا کنند.

در یکی دو روز گذشته شایعاتی در خصوص تعداد هواداران خانم که اجازه ورود به ورزشگاه را دارند مطرح شده بود. در بازی استقلال مقابل مس کرمان مجوز ورود 500 هوادار خانم به ورزشگاه آزادی داده شده بود. اما شایعاتی در این یکی دو روز اخیر منتشر شد مبنی براینکه 4 هزار هوادار خانم می‌توانند بازی پرسپولیس مقابل نفت آبادان را از نزدیک تماشا کنند که این مسئله البته هنوز تأیید نشده و در حد یک گمانه‌زنی است.

در این باره شورای تأمین استان تهران هنوز موافقتی با افزایش تعداد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی نداشته است. از دبیرخانه شورای تأمین استان تهران خبر می‌رسد که قرار است فردا جلسه‌ای در همین خصوص برگزار شود تا مشخص گردد که چه تعداد از بانوان پرسپولیسی قادر خواهند بود با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار شاگردان یحیی گل محمدی مقابل نفت آبادان را از نزدیک تماشا کنند.

منبع : پارس فوتبال

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: