پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > بازیکن صنعت نفت : در هفته‌ های بعد سراغ دیگر تیم‌ های متمول می‌رویم


کد خبر: ٢٦٨١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/06-١١:٤٠

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید : بعد از شکست هوادار که به گفته سرمربی‌اش پولدارترین تیم لیگ برتر است، سراغ دیگر تیم‌های متمول می‌رویم و برای شکست آنها تلاش می‌کنیم.

 

آبادان نیوز : عماد میرجوان پیرامون پیروزی صنعت نفت آبادان مقابل هوادار تهران در هفته سوم لیگ برتر ، اظهار داشت: بازی خوبی بود و هر دو تیم از انگیزه زیادی برای پیروزی برخوردار بودند. هوادار تیم خوبی بود اما بازیکنان ما برای کسب پیروزی به تهران آمده بودند. نقاط ضعف و قوت آنها در جلسات آنالیز به خوبی بررسی کرده بودیم و از همان طریق هم توانستیم گلزنی کنیم. امیدواریم هواداران‌مان شاد شوند.

میرجوان: بعد از هوادار سراغ دیگر تیم‌های پولدار لیگ می‌رویم!/ مقابل پرسپولیس انگیزه‌های خاصی داریم

وی افزود: با توجه به اینکه آقای ساکت الهامی گفته بودند پولدارترین تیم لیگ هستند و حتی باشگاه‌شان امکان خرید ورزشگاه آزادی را دارد، ما یکی از تیم‌های پولدار را شکست دادیم! و در هفته‌های بعد سراغ دیگر تیم‌های متمول می‌رویم.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان درباره گلزنی شیرالدین بابایوف در اولین بازی لیگ برتری، گفت: این موفقیت حاصل همکاری کل تیم است و بابت این پیروزی خوشحالیم. 

میرجوان درباره تقابل با پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر و با حضور هواداران عنوان کرد: به هر حال بازی مقابل پرسپولیس کار آسانی نیست و حضور هواداران قطعاً انگیزه‌های بازیکنان این تیم را زیاد می‌کند. اما بازیکنان ما هم انگیزه‌های خاص خودشان را دارند و در زمین تمام تلاش‌شان را انجام می‌دهند.

وی درباره ورود بانوان به ورزشگاه‌ها و بانوان هوادار پرسپولیس در هفته چهارم گفت: خیلی خوشحالم این حق مسلم بانوان و خانواده‌ها عملی شد. امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

منبع : ایلنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: