پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > پرکاس : سه امتیاز بازی با هوادار چندین جهت حائز اهمیت بود


کد خبر: ٢٦٨٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/05-١٥:٥٢

سرمربی صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد برد مقابل هوادار از چندین جهت به آنها کمک کرده است.

 

آبادان نیوز : رضا پرکاس ، سرمربی صنعت نفت آبادان بعد از پیروزی مقابل هوادار در نشست خبری بعد از این دیدار گفت: در ابتدا می خواهم این برد را به شهر آبادان، به هواداران صنعت نفت در سراسر جهان تقدیم کنم. زیرا می دانم هر آبادانی در هر جای دنیا که باشد به صنعت نفت فکر می کند و بعد به هواداران صنعت نفت در شهر آبادان که همه صنعت نفتی هستند. به بچه ها خسته نباشید می گویم. به مدیریت پالایشگاه و تیم هم تبریک می گویم. 

وی در مورد پرتنش بودن این دیدار و اعتراضات بازیکنان هر دو تیم به داوری ادامه داد: اگر بخواهیم بار فنی را حساب کنیم در نیمه اول اگر یک تیم چندین موقعیت ایجاد کند نشان می دهد بازی رو به جلو بود. در نیمه اول دو سه موقعیت با درصد بالای گل داشتیم. ما در نیمه اول توپ را زیاد به گردش در نیاوردیم. از یک طرف هم ما خواسته بودیم به بازی سرعت داده شود. طبق آنالیزی که از تیم حریف کرده بودیم قصد داشتیم با کمترین ضرب، را توپ به منطقه جریمه حریف یا به نقطه ای که مهاجمان می توانند خطرناک باشند برسانیم. در نیمه دوم تعویض ها را انجام دادیم و روند بازی تغییر کرد. تیم هوادار  درگیرانه بازی می کرد و این باعث شد تا تعداد  خطاها بالا برود و بازیکنان زیاد با داور صحبت کنند ولی در مجموع نیمه دوم بازی برای ما روان تر شد و سعی کردیم بیشتر به دروازه حریف نزدیک شویم و یک مقدار روند ما بهتر از نیمه اول شد. نیمه اول هم ما هدفمان این بود با توجه به اینکه تیم حریف از انتها شروع به بازی می کرد ما با پرس بالا این اجازه را به آنها نمی دادیم یا مجبور می شدند توپ را لو بدهند یا اینکه توپ ها به اوت می رفت. این چیزی بود که از ابتدا برای بازیکنان تعیین کرده بودیم و آنها نیز به نحو احسن انجام دادند.

پرکاس در ادامه صحبت هایش اضافه کرد: سه  امتیاز برای ما از چندین جهت حائز اهمیت بود. اول اینکه هفته پیش بازی را باخته بودیم و این خوب نیست که شخصیت یک تیم با باخت شروع شود و ادامه پیدا کند و مسئله بعدی جایگاهمان در جدول بود، فکر می کنم با سه امتیاز چند رده بالا رفتیم و اینکه انگیزه بیشتری برای بازی هفته آینده داریم که بسیار برای ما مهم و خارج از خانه هم است. امیدوارم با دست پر به آبادان برگردیم. 

وی با اشاره به اینکه صنعت نفت آبادان با وجود مشکلاتی که دارد در بین پیشنهادهایش برایش اولویت داشته گفت: آبادان شهر و زادگاه من است. هر مربی دوست دارد در شهر خودش سرمربی باشد. تغییرات خیلی زیادی به وجود آمده ولی یکسری زیرساخت‌ها در ورزش ایران مشکل دارد نه فقط در آبادان. دیدگاه ها متفاوت تر شده و من امیدوارم دانش و تجربیات بین المللی  خود را در راستای کمک به فوتبال ایران ارائه بدهم که آبادان در راس آن است.

منبع : ورزش سه

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: