پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > سرمربی صنعت نفت : آنالیز بازی باید روی تفکرات سرمربی و بازیکنان آن تیم باشد


سرمربی صنعت نفت آبادان امیدوار است با توجه به شارژ مالی بازیکنانش سه امتیاز مسابقه برابر هوادار را به‌دست بیاورد.

 

آبادان نیوز : محمدرضا پرکاس، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حضور در نشست خبری پیش از مسابقه برابر هوادار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که در ادامه آن را می‌خوانید؛

در مورد بازی فردا صحبت بفرمایید ضمن اینکه در دو هفته اول نتایج مورد نظر را گرفتید؟

نتایج دو هفته اول مورد قبول ما نبود اما در مجموع به یک سری از اهداف رسیدیم. برای بازی فردا با توجه به هفته قبل که در آبادان سه امتیاز را از دست دادیم یک سری تصمیمات و تمرینات خاص انجام دادیم چون این سه امتیاز برای ما بسیار مهم است که در جدول وضعیت بهتری پیدا کنیم.

شناخت از هوادار؟

دو بازی این تیم را دیدیم که یک بازی آن با آلومینیوم بود و وقتی این تیم را آنالیز می‌کردیم، خود به خود بازی هوادار را هم دیدیم. بازی با مسجدسلیمان را هم بررسی کردیم و قطعا یک سری نکات داریم. اما آنالیز بازی باید روی تفکرات سرمربی و بازیکنان آن تیم باشد نه ترکیب در یک بازی. خصوصیات بازیکن ها را مدنظر داریم.

کیفیت بازیکنانی که به صنعت اضافه شدند چطور است؟

در لحظات آخر دو بازیکن جدید جذب کردیم و بابایف هم کارهایش انجام شده. یکی از بازیکنان کلیدی ما طالب ریکانی است که این هفته داریم. مصدومیتش از فصل قبل برطرف شده، خیلی تلاش کرد به بازی‌ها برسد اما دوست نداشتم برای یک بازی او را فدا کنیم. خوشبختانه الان برگشته و قطعا استفاده می شود چون نقش بسیار مهمی در تیم ما دارد. بیت سعید هم برمی گردد. اگر بشود خریدهای مدنظر با توجه به شرایط باشگاه به سبک و سیاق ما در کادرفنی خواهند رسید.

ورزشگاه صنعت نفت برای میزبانی در لیگ حاضر شده است؟

جا دارد از مدیریت پالایش و پخش و معاون ایشان و مدیریت باشگاه تشکر کنم. از نظر چمن و رختکن ها آماده شده و بهترین فرصت است زیباسازی هم آماده شود و مشکلی نداشته باشیم برای میزبانی.

صبر هواداران در آبادان چطور است؟ زمزمه‌هایی مبنی بر نارضایتی در همین شروع کار شما به گوش می رسد. چقدر زمان نیاز دارید؟

در رابطه با هوادار کمتر از پنج نفر بودند. هوادار صنعت نفت یعنی بالای 40 هزار تماشاگر آبادانی و هوادارانی که خارج از این شهر هستند. اگر مبنا را بر این بگذاریم که همه بازی ها را ببریم که نمی شود. همه می دانند تیم صنعت برای قهرمانی بسته نشده است. هوادار احساساتش را بیان می کند و ما هم احترام می گذاریم. بعضی شخص را دوست دارند و بعضی دیگر هم تیم را می بینند. من از آنها می خواهم مجموعه تیم را با هم ببینند. اگر فصل های قبل را هم ببینید در دو هفته اول نتایج شاید بهتر هم شده باشد. اما هوادار در مجموع حق دارد و ما هم تلاش می کنیم ولی خب فوتبال است و حوادث هم نقش دارد.

شارژ مالی قبل از بازی هوادار؟

بودجه باشگاه مشخص است و شفاف مدیریت صحبت کرده است. یک سری قوانین را باید مدنظر قرار بدهیم. باشگاه به نسبت تعهداتش مبلغی را واریز کرده که این نکته بسیار خوبی است ولی باید در نظر بگیریم در ایران همه تیم ها به جز سه چهار تیم که مستقیم از کارخانه  یا شرکت مبلغی را می گیرند، با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند. برای ما هم مبلغی واریز شده که می تواند روحیه بچه ها را بالا ببرد.

منبع : ورزش سه

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: