پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > باید به انتخاب پرکاس به عنوان سرمربی صنعت نفت احترام گذاشت


کد خبر: ٢٦٥٠١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/19-١١:٢١

پیشکسوت فوتبال خوزستان می گوید باید به انتخاب مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان بابت انتخاب پرکاس به عنوان سرمربی این تیم، احترام گذاشت.

 

آبادان نیوز : عبدالرضا شاه غریب در ارزیابی از وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از حضور در فصل جدید لیگ برتر کشور، اظهار کرد: به نظرم امسال صنعت نفت کار خود را خوب شروع کرده است و دو اردوی خوب در بروجن و تهران برگزار کرد. این تیم تقریبا اسکلت فصل گذشته خود را حفظ کرده و تنها پنج، شش بازیکن جدید جذب کرده است، ضمن این‌که به دنبال تقویت تیم در خط حمله و هافبک با جذب بازیکنان خارجی از جمله تاجیکستانی است.

وی ادامه داد: آن‌چه اهمیت دارد حفظ اسکلت اصلی تیم صنعت نفت آبادان است اما با این وجود فکر می‌کنم هدف و برنامه‌ریزی صنعت نفت کسب سهمیه آسیایی از طریق لیگ برتر نیست. همچنین پرکاس سرمربی این تیم، مربی است که تجربه کار در لیگ برتر را ندارد و بیشتر در تیم‌های پایه کار کرده و به عنوان یک آنالیزور فعالیت داشته است ولی باید به انتخاب مدیران نفت بابت انتخاب آقای پرکاس احترام بگذاریم.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: صنعت نفت باید برخلاف سال گذشته روی جام حذفی تمرکز کند و امیدوارم از طریق این راه میانبر بتواند به سهمیه آسیایی برسد. امیدوارم مسئولان باشگاه به این راه میانبر توجه کنند و از این فرصت بهره لازم را ببرند.

وی تأکید کرد: به هر حال اعتقاد من این است تیمی که برای فصل بیست و دوم لیگ برتر بسته شده است، برای کورس قهرمانی نیست اما املای نانوشته غلط ندارد و اگر تیم خوب کار کند و مسئولان حمایت خوبی داشته باشند برای نفت می‌تواند شرایط بهتری رقم بخورد.

شاه‌غریب خاطرنشان کرد: اگر یک برنامه‌ریزی روی بحث آکادمی باشگاه نیز صورت بگیرد و به بازیکنان آکادمی فرصت داده شود، باشگاه می‌تواند از این فرصت خوب با یک برنامه‌ریزی مدون و مسئولانه بهره‌مند شود تا بازیکنان آکادمی به راحتی جذب تیم‌های دیگر نشوند و نفت آبادان از هدف اصلی‌اش دور نشود.

وی در پایان بیان کرد: امسال لیگ عجیب و غریبی داریم زیرا چند تیم با هزینه‌های آن چنانی بسته شده‌اند و چند تیم هم نه. ضمن این‌که مربیان خارجی خیلی مطرحی در لیگ امسال داریم و خود گل‌محمدی را هم داریم که سال ها نتیجه خوبی با پرسپولیس گرفته است. به هر حال باشگاه ها هر چه هزینه کنند همان قدر برداشت می کنند اما متأسفانه تیم‌های نفتی شرایطی دارند که نشان می‌دهد کار دشواری پیش رو خواهند داشت.

منبع : ایسنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: