پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > جذب بازیکن خارجی به صنعت نفت


کد خبر: ٢٦٢٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/06-١١:٥٣

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال در ایران ، بازیکن خارجی جذب تیم صنعت نفت این شهر خواهد شد.

 

آبادان نیوز : مدیرعامل صنعت نفت آبادان روز چهارشنبه افزود: کادر فنی سه بازیکن خارجی را به باشگاه معرفی کرده که مذاکرات با باشگاه های این بازیکنان صورت گرفته است.

وی با اشاره به قوانین خاص سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص جذب بازیکنان خارجی گفت: انجام بازی ملی یا حضور در لیگ برتر کشورها از جمله قوانین جذب بازیکن خارجی است که باشگاه صنعت نفت آبادان نیز با توجه به این قوانین اقدام به جذب بازیکن می کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: نباید چشم بسته اقدام به جذب بازیکن کرد و اتفاقی که فصل گذشته برای گلگهر سیرجان افتاد برای ما نخواهد افتاد.

او بیان کرد: استعلام بازیکنانی که مد نظر کادر فنی است گرفته شده و در صورتی که شرایط آنها مقیر با قوانین سازمان لیگ ایران باشد جذب خواهند شد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: بازیکنان معرفی شده اکنون در کوران مسابقات لیگ کشورهای خود هستند و قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران جذب می شوند.

وی افزود: نگرانی برای دیر اضافه شدن بازیکن خارجی نیست زیرا بازیکنی که در کوران مسابقات است به لحاظ بدنی و آمادگی شرایط مناسبی دارد و هواداران نگران این موضوع نباشند.

او گفت: البته با توجه به مشکلات مالی که داریم تنها یک بازیکن از سه بازیکن معرفی شده جذب تیم خواهند شد.

بیست و دومین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال از اواخر مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد و تیم صنعت نفت آبادان در نخستین بازی خود میهمان فولاد خوزستان است.

منبع : ایرنا

 

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: