پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > با اسلحه بادی به جنگ «ژ 3» می‌رویم


کد خبر: ٢٦٢٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/05-١١:٣٦

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت :

با اسلحه بادی به جنگ «ژ 3» می‌رویم

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: ما با اسلحه بادی به جنگ «ژ 3» می‌رویم. بعضی باشگاه‌ها ارقام کلان میلیاردی از 300 تا 500 میلیارد تومان هزینه می‌کنند

 

آبادان نیوز : احمد پارو پیرامون آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم بعد از اردوی بروجن، تیم شرایط خوبی دارد. الان تیم از نظر تاکتیکی در حال بازسازی است و برای فصل جدید آماده می‌شود. به نظرم اردو تهران آخرین اردو پیش فصل باشد که تیم برای فصل جدید حاضر می‌شود. 

وی افزود: تیم تغییراتی کرده است. از کادرفنی تا بازیکنان نیاز به زمان دارند تا هماهنگی بیشتری پیدا کنند. بخش عمده‌ای از این زمان شاید در بحث مسابقات اتفاق بیفتد و بایستی به بازیکنان و کادرفنی کمک کنیم. از طرفی هواداران و مردم خونگرم آبادان هم باید کمی صبوری کنند و این تیم را مثل همیشه حمایت کنند. تا این تیم مثل همیشه بتواند از انرژی مثبتی که می‌گیرد بتواند بدرخشد. 

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در خصوص هزینه‌ نقل و انتقالاتی بعضی باشگاه‌ های لیگ برتری، عنوان کرد: یادم است چند سال قبل آقای پیروانی مثال خوبی در این مورد زد، ما با اسلحه بادی به جنگ «ژ 3» می‌رویم. الان دقیقاً همین اتفاق افتاده است. الان بعضی باشگاه‌ها ارقام کلان میلیاردی از 300 تا 500 میلیارد تومان هزینه می‌کنند باشگاه نفت در واقع با یک پنجم  این بودجه کار می‌کند. قطعاً‌ هر چقدر پول بدهید آش می‌خورید. بنابراین فکر می‌کنم باشگاه نفت یک مقدار در خصوص بحث بودجه مشکل دارد و انشاالله حل می‌شود. ولی ما با همان بودجه‌ای که باشگاه تخصیص داده شده، سرمربی تیم مدیر باشگاه را انتخاب کرده است. امیدواریم اکثریت بازیکنان که جوان هستند در کنار بازیکنان با تجربه، بشود نقیصه مالی را تا حدودی حل کرد.

پارو پیرامون آخرین شرایط ورزشگاه تختی آبادان و ایراداتی که برای میزبانی مسابقات در آن گرفته شده است، تصریح کرد: تدبیری که برای ورزشگاه تختی آبادان دیده شده است، اگر در واقع سازمان لیگ همکاری کند. از نظر جایگاه تماشاگران در ضلع غربی مشکلی نداریم. فقط مشکل جایگاه VIP ضلع غربی است که آن من فکر می‌کنم ابتدای کارش شروع شده است و در ادامه کار سازمان لیگ با ما همکاری کند در واقع می توان از ساختمان‌های دیگر استفاده کرد. 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پالایش نفت آبادان در خصوص رشته‌های مختلفی که زیر نظر این باشگاه است، عنوان کرد: رشته‌هایی مانند فوتسال، بسکتبال، اسکواش و واترپلو زیر نظر پالایش نفت آبادان هستند. آنجا امسال یک بودجه نسبتاً خوبی تخصیص داد شد شورای ورزش پالایش نفت آبادان و پالایش مرکزی شرکت پخش، امیدواریم بتوانیم با جذب مربیان و بازیکنان خوب در کنارشان جذب بازیکنان جوان و بومی آبادان تیم خوبی بسازیم.

منبع : ایلنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: