پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پرکاس : 2 مربی خارجی به صنعت نفت پیوستند


کد خبر: ٢٦١٣٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/31-١٤:٠٥

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ۲ مربی خارجی در اردوی تهران به تیم ملحق خواهند شد تا با کادر کامل تمرین دنبال شود.

 

آبادان نیوز : رضا پرکاس پنجشنبه افزود: اردوی خیلی خوبی در بروجن با توجه به شرایط آب و هوا و امکاناتی که داشت برگزار کردیم.

وی اظهار داشت: در این اردو تیم روزانه ۲ مرحله تمرین برگزار کرد و تا حدود زیادی به اهداف خود رسیدیم.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان با اشاره به مصدومیت طالب ریکانی کاپیتان این تیم گفت: ریکانی تنها بازیکنی بود که بدلیل مصدومیت به آبادان بازگشت تا پس از درمان به اردوی تیم در تهران ملحق شود.

پرکاس بیان کرد: یک‌ مربی بدنساز و یک مربی دروازه بانان خارجی شنبه هفته آینده وارد ایران خواهند شد تا تیم با کادر کامل مربیگری اردوی‌ خود را در تهران برگزار کند.

وی اظهار داشت: همچنین چند بازیکن دیگر مد نظر کادر فنی است که مدیریت باشگاه در حال مذاکره با آنهاست و در صورت توافق جذب خواهند شد.

پرکاس گفت: همچنین با بازیکن خارجی نیز به توافق رسیدیم که این بازیکن نیز پس از انجام اقدامات قانونی به تیم اضافه خواهد شد.

وی افزود: برای ایجاد هماهنگی بین بازیکنان سه دیدار تدارکاتی در اردوی تهران تدارک دیده شده که قطعا این دیدارها تیم را وارد شرایط مسابقه خواهد کرد.

پرکاس درباره جذب بازیکنان جدید عنوان کرد: پس از اینکه  مسئولیت فنی تیم را برعهده گرفتم مبنای کار در ابتدا تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته بود و در واقع لیست مازادی نداشتیم.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان مثل مطلق‌زاده چون سرباز بود مجبور به ترک تیم شد و  زواره‌ای، حامدی‌فر و غبیشاوی قبل از حضور من با تیم‌های استقلال و فولاد قرارداد بسته بودند و از دست ما خارج شدند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: سایر بازیکنان هم پس از بررسی شرایط‌شان تا جایی که امکان داشت قراردادشان تمدید شد و اگر بازیکنی تمدید نکرد شرایطش فراهم نبوده است و یا بازیکنانی که مدنظر ما بودند، شروط خاصی داشتند که باشگاه از عهده آن بر نمی‌آمد.

مسابقات بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال از اواخر مرداد ماه سال جاری آغاز می شود.

منبع : ایرنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: