پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > مریدی به صنعت نفت پیوست/ تمدید قرارداد ۳ بازیکن نفت آبادان


کد خبر: ٢٥٩١٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/20-١٣:٠٦

ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز : سینا مریدی به عنوان خرید جدید صنعت نفت آبادان معرفی شد.

با وجود تعطیلی رسمی در ایران به دلیل عید قربان مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان روز شلوغی را پشت سر می‌گذرانند. آنها صبح امروز از احسان مرادیان و امید صیدالی به عنوان خریدهای جدید رونمایی کردند و حالا ساعاتی پس از اعلام رسانه‌ای جذب این دو بازیکن، سینا مریدی بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان به عنوان خرید جدید صنعت نفت آبادان اعلام شده است.

سینا مریدی 26 ساله که پرورش یافته آکادمی فولاد خوزستان به شمار می‌رود، در گذشته فقط مدت کوتاهی در سایپا حضور داشته که خیلی زود بار دیگر به فولاد بازگشت ولی این هافبک دفاعی که در برهه‌ای یکی از آماده‌ترین بازیکنان ایران در پست خود بود، بار دیگر شرایط را برای ادامه حضور در اردوی قرمزپوشان اهوازی مساعد ندید تا با انتشار پستی اینستاگرامی با هواداران این تیم خداحافظی کند و حالا خبر انتقال او به صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و دوم به صورت رسمی اعلام شد.

مدیران باشگاه نفت آبادان در ادامه روز پرکاری که داشتند با حسین ساکی، حکیم نصاری و فاخر تهامی نیز برای تمدید قرارداد به توافق رسیدند. 

هدایت زردپوشان آبادانی که فصل گذشته با علیرضا منصوریان نتایج خوبی کسب کردند در فصل جاری برعهده پرکاس است.


باشگاه صنعت نفت آبادان از ادامه همکاری با سه بازیکن فصل گذشته‌ اش خبر داد.

باشگاه صنعت نفت که پس از تعیین تکلیف کادر فنی خود، طی روزهای اخیر ۶ بازیکن جدید جذب کرده و با فرشاد جانفزا، علی مغنمیان، رحیم آلبوغبیش، سینا مریدی، امید صیدآلی و احسان مرادیان قرارداد بسته بود، امروز هم قرارداد سه بازیکن فصل قبل خود را تمدید کرد.

حسین ساکی، مدافع راست جوان آبادانی‌ها که طی ۶ سال اخیر همواره در صنعت نفت عضویت داشته و در فصل گذشته ۱۵ بار در لیگ برتر برای این تیم به میدان رفته بود، برای ادامه همکاری با این باشگاه به توافق رسید و قراردادش را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

حکیم نصاری، بازیکن با تجربه صنعت نفت نیز پس از دو فصل حضور پیاپی در این باشگاه تصمیم به ادامه همکاری گرفت و قراردادش را تمدید کرد؛ او فصل گذشته ۲ گل در ۲۶ مسابقه به ثمر رسانده بود.

همچنین سید فاخر تهامی که سابقه چهار فصل حضور در صنعت نفت را دارد و در لیگ بیست و یکم ۲۵ بازی برای این تیم انجام داد، قراردادش را با آبادانی‌ها تمدید کرد.

 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: