پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > لزوم استفاده از مربیان بومی برای صنعت نفت


کد خبر: ٢٥٨٨٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/17-١١:٥٦

کارشناس فوتبال خوزستان گفت: متأسفانه هنوز وظایف و مسئولیت‌های فنی و اداری تیم محبوب صنعت نفت آبادان مشخص نشده است.

 

آبادان نیوز : امین یزدانی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت گفت: درحالی‌که تمامی تیم‌های فوتبال کشورمان خود را برای آغاز نسخه بیست و دوم لیگ برتر آماده می‌کنند و اردوهای آماده‌سازی خود را شروع کرده‌اند، متأسفانه رضا پرکاس سرمربی جدید نفت آبادان هنوز نتوانسته است که تیم کادر فنی خود را تشکیل دهد تا بتواند در مسیر آماده‌سازی تیم و جذب بازیکنان با کیفیتی که بتوانند جایگزین خوبی برای بازیکنان جدا شده باشند، دست بکار نشده است.

بازیکن اسبق تیم منتخب خوزستان بیان کرد: در فوتبال روز جهان هنگامی که باشگاهی یک سرمربی را برای هدایت تیمی منصوب می‌کند، روال بر این است که سرمربی با تیم فنی‌اش (کادر فنی) شامل همکارانی که او از پیش شناخت خوبی از آنها دارد، به‌غیر از یک الی دو تغییر جزئی، با کمترین زمان ممکن، تیم فنی باشگاه را تشکیل داده تا سریع بتواند از تیم جدید خود شناخت پیدا کند تا نقاط ضعف تیم و‌ کمبودها را به نقاط قوت تبدیل کرده و به‌سرعت شاکله تیم را سروسامان بخشد. 

یزدانی افزود: اما رضا پرکاس به‌عنوان سرمربی جدید، هیات مدیره، مدیرعامل و مدیر فنی باشگاه صنعت نفت هنوز تکلیف خود جهت تکمیل کادر فنی را به سرانجام نرسانده‌اند و به قولی هنوز اندر خم یک کوچه‌ اند. این در حالی است که تقریبا تمامی تیم‌ها در این زمینه چندین گام‌ از برزیل ایران جلوترند.

این کارشناس فوتبال با طرح این سئوال که آیا مدیران نفت آبادان از سال‌های گذشته درس عبرت نگرفته‌اند که در ازای از دست دادن زمان، بهای سنگین پرداخته اند؟ گفت: در تعجب هستم که هنوز مربیان علمی و کاربلد آبادانی که سال‌ها خاک خورده فوتبال‌اند، مورد اعتماد سرمربی و مدیر فنی نیستند. آیا دارد با اسم‌ها بازی می‌شود؟ چرا هنوز در مرحله آزمون و خطا قرار گرفته‌اید؟

یزدانی در پایان خاطرنشان کرد: تا دیر نشده مدیر فنی و سرمربی نفت آبادان باید به‌زودی کادر فنی خود را تکمیل کرده تا هم‌ وظایف و مسئولیت‌های فنی و اداری تیم مشخص شود و هم دل‌نگرانی عشاق آتشین مزاج برزیل ایران نیز برطرف گردد.

منبع : ایلنا

 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: