پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > فوتبال در خون مردم آبادان جاری است/ خداحافظی بزرگ با صنعت نفت


کد خبر: ٢٥٨٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/16-٢١:٢٢

ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز : مهاجم جدید صنعت نفت می‌گوید با وجود دریافت پیشنهادات، علاقه داشت فوتبال خود را در خوزستان ادامه بدهد.

فرشاد جانفزا مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان با عقد قراردادی به صنعت نفت آبادان پیوست. او در این خصوص عنوان کرد: از کادرفنی و مدیر عامل محترم باشگاه صنعت نفت آبادان تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند. خیلی خوشحال هستم که در جمع مردم فوتبال دوست و خوب آبادان حضور دارم.

این بازیکن که فصل گذشته در استقلال خوزستان حضور داشت و ۸ گل برای این تیم به ثمر رسانده درباره شرایطی که پشت سر گذاشت بیان کرد: فصل قبل شروع خوبی با استقلال خوزستان داشتم اما با اتفاقاتی که رخ داد شرایط تیم بد شد و در نیم فصل دوم نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم. برای تیم استقلال خوزستان در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم.

جانفزا در مورد دوری چند ساله اش از لیگ برتر گفت: بعد از برطرف شدن مصدومیتی که از ناحیه زانو داشتم، دوباره فوتبالم را از لیگ یک شروع کردم و مدتی از لیگ برتر دور بودم. خدا را شکر در حال حاضر شرایطم بهتر شده و به لیگ برتر برگشتم. امیدوارم بتوانم برای تیم دوست داشتنی صنعت نفت آبادان خدمت خوبی انجام بدهم و شرمنده هواداران و مردم نشوم.

او در ادامه در مورد دلیل انتخاب صنعت نفت گفت: طبیعتا همیشه هر بازیکنی پیشنهاداتی دارد؛ من هم در دو فصل گذشته عملکرد خوبی در استقلال خوزستان داشتم و گلزنی کردم و طبیعی است که پیشنهاداتی داشته باشم اما خودم همیشه دوست دارم در خوزستان باشم و تا الان هم فقط در خوزستان بازی کردم چون عاشق این استان هستم.

مهاجم صنعت نفت با ابراز خوشحالی از حضور در آبادان عنوان کرد: وقتی وارد تیم و شهری می‌شوی که فوتبال بلد هستند و فوتبال در خون‌شان جاری است، چیز های زیادی یاد می‌گیری و همین مسئله باعث پیشرفت و کسب تجارب خوبی می‌شود.

جانفزا در پایان با تمجید از رضا پرکاس سرمربی جدید صنعت نفت گفت: آقای پرکاس کلاس های مربیگری خود را در کشور آلمان طی کرده و مدارکش را هم در همانجا گرفته است. ایشان تجارب زیادی دارند و امیدوارم بتوانیم سال خوبی کنار هم داشته باشیم.


مهاجم صنعت نفت آبادان جدایی‌اش از این تیم را اعلام کرد.

بعد از پایان لیگ بیست و یکم  منصوریان از هواداران و اعضای تیم فوتبال صنعت نفت خداحافظی کرد و رضا پرکاس جایگزین وی شد. بعد ازحضور پرکاس در آبادان او تمرینات و جذب بازیکنان جدید را آغاز کرد. آنها روز گذشته توافق با 3 بازیکن را قطعی کردند.

در همین رابطه تمدید قرارداد بازیکنان قبلی هم در جریان است. با این وجود شروین بزرگ مهاجم آبادانی‌ها با انتشار متنی در فضای مجازی از هواداران و بازیکنان صنعت نفت آبادان خداحافظی کرد

 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: