پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > نفت آبادان فقط اسم نفت را یدک می‌کشد / پرسپولیس و استقلال هم زیبا بازی نمی‌کنند


یک پیشکسوت با بیان این‌که فوتبال ایران از ستاره تهی شده است، گفت: بازیکنان خلاق و تکنیکی کمی در فوتبال‌مان داریم و به همین دلیل بازی‌های لیگ برتر جذابیت زیادی ندارند.

 

به گزارش آبادان خبر؛ ابراهیم قاسم‌ پور درباره وضعیت تیم فوتبال نفت آبادان، اظهارکرد: منصوریان وقتی به نفت آبادان آمد این باشگاه به دلیل مشکلات مالی که البته هر ساله است نتوانست بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند اما نفت به مرور زمان و با قالب شدن تفکرات منصوریان به تیم، شرایط بهتری پیدا کرد.

وی بیان کرد: البته شرایط بهتر، چیزی از مشکلات این تیم حل نمی کند. از طرفی هم فوتبال هزینه بر است ولی بعد شهری مثل آبادان که می تواند از درآمدهای موجود در شهر استفاده کند، پولی به آن اختصاص داده نمی‌شود و همین نیز در روحیه بازیکنان نفت آبادان تاثیر گذاشته است و همیشه نیز گفته‌ شده مشکلات مالی سخت‌تر مشکلات جسمی است. مسئولان بالادستی حتما باید هزینه های نفت آبادان را که تیمی قدیمی و ریشه دار است، تقبل کنند.

این پیشکسوت فوتبال گفت: نفت آبادان تنها اسم نفت را به یدک می کشد اما هیچ برداشتی از این‌که نام نفت را به یدک می‌کشد نمی‌برد و همین باعث می‌شود که فراز و نشیب این تیم زیاد باشد. تیمی که ثبات ندارد نمی‌تواند روی آن حساب کرد و نتیجه‌گیری هم برای چنین تیم‌هایی بسیار سخت است. باید اقدامات به صورتی مهیا باشد که هر ساله نفت آبادان این‌همه فراز و نشیب نداشته باشد. امیدوارم این مشکلات حل شو زیرا نفت آبادان لیاقت و استحقاق رسیدن به جایگاه خوب را دارد.

وی در ادامه نیز درباره سطح کیفی نیم فصل اول لیگ بیست و یکم، عنوان کرد: فوتبال ایران از ستاره تهی شده است و بازیکنان خلاق و تکنیکی کمی در فوتبال مان داریم و به همین دلیل بازی‌های لیگ برتر جذابیت زیادی ندارند. بعضا بازی‌های فوتبال ایران خسته‌کننده هستند و خود من بعد از تماشای یک نیمه دیگر تمایلی به تماشای ما بقی بازی ندارد و خیلی برایم جذابیت ندارد و تاکتیک و زیبایی خاصی در آن نمی‌بینم. حتی تیم‌های بزرگ لیگ ایران مثل پرسپولیس و استقلال هم خیلی بازی‌های قشنگی ارائه نمی‌دهند و بازی‌هایشان تماشاگرپسند نیست. حتی گل‌های زیادی هم در مسابقات فوتبال ما رد و بدل نمی‌شود و بیشتر تیم‌ها تلاش می‌کنند ابتدا گل نخورند و بعد نیز دل خوش اتفاقات فوتبال هستند و همین بازی را زیبا نمی‌کند. به ندرت بازی نسبتا قشنگی را دیدم.

قاسم‌پور افزود: البته به نظر من فوتبال دنیا هم ضعیف شده است و خیلی ستاره نمی‌بینیم. در دهه ۷۰ یا ۸۰ چه در فوتبالایران و چه فوتبال دنیا، ستاره‌های زبادی وجود داشت و همزمان با مارادونا شاهد حضور پنج شش ستاره در یک تیم بودیم اما الان فوتبال بارسلونا افت کرده است که رئال در صدر جدول قرار دارد.

وی درباره پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ بیست و یکم باتوجه به قهرمانی استقلال در نیم‌فصل اول، گفت: برای پیش‌بینی خیلی زود است و فاصله امتیازی تیم‌ها آنچنانی نیست و تیم‌ها نیز چندان با هم فرق ندارند که از الان بتوان با قاطعیت گفت تیمی قهرمان می‌شود. حتی بازی تیم‌های قعر جدولی با تیم‌های بالای جدول هم چندان فرقی نداشت و این‌ها نشان می‌دهد فاصله زیادی بین باشگاه‌های ایرانی نیست.

ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،صنعت نفت آبادان،پرسپولیس،استقلال
منبع : ایسنا
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: