پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اوکراینی ها منازل مسکونی را نشانه گرفتند


کد خبر: ٢٥٢٢٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/01-٠٨:٤٥

رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه اعلام کرد ستیزه‌جویان اوکراینی برای بدنام کردن ارتش روسیه، به ساختمان‌های مسکونی شلیک می‌کنند.

 

به گزارش آبادان خبر، «میخائیل میزینتسف» رئیس مرکز کنترل دفاع ملی روسیه در وزارت دفاع این کشور شامگاه شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد ستیزه‌جویان اوکراینی برای بدنام کردن ارتش روسیه، به ساختمان‌های مسکونی در نیکولایفکا شلیک کردند که چند کشته و زخمی برجای گذاشت.

میزینتسف افزود: «در شهرک نیکولایفکا واقع در جمهوری خلق لوهانسک، رژیم کی‌یف یک اقدام پیچیده دیگر برای بدنام کردن نیرو‌های مسلح روسیه در برابر جامعه جهانی انجام داد».

در این بیانیه آمده است: «در این اقدام تحریک‌آمیز، شبه‌نظامیان گردان‌های ملی‌گرا و پرسنل نظامی نیرو‌های مسلح اوکراین با توپخانه به سمت ساختمان‌های مسکونی شلیک کردند که در نتیجه آن چند غیرنظامی کشته و زخمی شدند».

به گفته وی، هر اتفاقی که افتاده توسط خبرنگاران نیویورک تایمز و خبرنگاران اوکراینی که ملی‌گرایان را همراهی می‌کردند، عکاسی و فیلمبرداری شده است.

به نوشته اسپوتنیک، نماینده وزارت دفاع روسیه هشدار داد که در آینده برنامه‌ریزی شده است که نیرو‌های اوکراینی حاضر در این تصاویر به عنوان واحد‌های عملیاتی روسی معرفی شوند.

میزینتسف تصریح کرد: «ما از قبل به غربِ به اصطلاح متمدن هشدار می‌دهیم که این اقدام و سایر جعلیات مقامات کی‌یف در مورد ادعای جنایت روسیه قرار است در آینده نزدیک به طور گسترده در رسانه‌ها و منابع اینترنتی منتشر شود. چنین اقداماتی توسط مقامات اوکراینی انجام می‌شود».

وی پیش از این نیز گفته بود ستیزه‌جویان اوکراینی در تعدادی از شهر‌ها مواضع خود را در مدارس و حتی بیمارستان‌های روان‌پزشکی مستقر کرده‌اند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: