پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پیش بینی پزشک کاخ سفید درباره اتمام ریاست جمهوری بایدن


کد خبر: ٢٣٦٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/10/23-١٠:٥٦

رئیس جمهور آمریکا حین سخنرانی در دانشگاه درباره انتخابات و حق رای، معاون خود را «رئیس جمهور» خواند.

 

به گزارش آبادان خبر،  جو بایدن، پیرترین رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی که در دانشگاه آتلانتا برگزار شده بود به هجوم طرفداران ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، به کنگره در سال گذشته پرداخت و به حفاظت از آرا در آمریکا تاکید کرد. او سپس رو به کامالا هریس کرد و گفت: «هفته گذشته رئیس‌ جمهور هریس و من در ساختمان کنگره ایالات متحده بودیم.»

پیش از این نیز پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک پست در مطلبی نوشت: «رئیس جمهور بایدن در حالی که چهار روز از آغاز سال نوی میلادی ۲۰۲۲ می‌گذرد، به آمریکایی‌ها اطمینان داد که دلایل زیادی برای خوش بین بودن در سال «۲۰۲۰» وجود دارد.»

سن رئیس جمهور آمریکا و وضعیت جسمانی‌اش تردید‌هایی را برای انتخاب مجدد او در انتخابات ۲۰۲۴ به وجود آورده است. بایدن در انتخابات ریاست جمهوری بعدی ۸۱ ساله خواهد شد.

گاف‌های بایدن تا آنجا مهم است که پزشک سابق کاخ سفید و نماینده فعلی کنگره آمریکا ضمن ابراز نگرانی درباره سلامت روانی بایدن، پیش بینی کرده که وی قبل از پایان دوران ریاست‌جمهوری‌اش مجبور به استعفا شود. همچنین پیش از این گروهی از نمایندگان جمهوری خواه آمریکا به هدایت پزشک سابق کاخ سفید طی نامه‌ای خواستار انجام آزمایش سلامت ذهنی از سوی رئیس جمهور این کشور شدند.

 

 

رئیس جمهور آمریکا،جو بایدن،کاخ سفید،ترامپ،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: