پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ۳ مصدوم حادثه متروپل در بیمارستان بستری هستند


کد خبر: ٢٥٢٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/04-١٣:٠١

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر تنها 3مصدوم حادثه فروریختن ساختمان متروپل در بیمارستان بستری هستند.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از وب‌دا دکتر محمدمحمدی پیش از ظهر امروز اظهار کرد: همکاران اورژانس از دقایق ابتدایی وقوع حادثه در محل حضور داشتند و مصدومان را به نزدیکترین بیمارستان‌ها یعنی شهید بهشتی، امام خمینی(ره) و 17 شهربور منتقل کردند.
وی با بیان اینکه خوشبختانه بیشتر مصدومان با حال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شدند، افزود: در حال حاضر تنها 3مصدوم در بیمارستان هستند که 2نفرشان با حال خوب در بخش حضور دارند و یک نفر دیگر نیز بعد از عمل جراحی هم اکنون در وضعیت پایداری در بخش مراقبت‌های ویژه قلب بستری است و شرایط وی نیز توسط اعضای هیات علمی دانشگاه و سرویس‌های مختلف مدیریت می‌شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان خاطرنشان کرد: برای رعایت جوانب احتیاط، حضور عوامل اورژانس کشور را از شهرها و استان‌های همجوار شاهد هستیم و در حاضر 50 آمبولانس، 4اتوبوس‌آمبولانس و 2بالگرد در منطقه در حال خدمات‌رسانی هستند.
وی افزود: در بیمارستان‌ها نیز متخصصان مختلف بویژه در رشته‌های جراحی، جراحی اعصاب، زنان و طب اورژانس هرگونه انتقال مصدومان حادثه را مدیریت می‌‎کنند تا ما نیز گوشه‌ای از دردهای مردم عزیز آبادان را تسکین بدهیم.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: