پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > کلنگ‌زنی درمانگاه خیریه سردار سلیمانی


کد خبر: ٢٥٠٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/19-١١:٢٤

به مناسبت هفته سلامت کلنگ درمانگاه خیریه سردار قاسم سلیمانی در آبادان زمین زده شد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از وب‌دا، در آیین کلنگ‌‌زنی درمانگاه خیریه حاج قاسم سلیمانی که در سومین روز از هفته سلامت 1401 در آبادان اجرایی شد، دکتر سید محمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان اظهار کرد: تمام هزینه‌های این درمانگاه خیریه توسط خیرین داخل و خارج کشور تامین شده است.
وی با اشاره به این مهم که بعد از تکمیل درمانگاه یادشده، این مجموعه به دانشگاه علوم پزشکی آبادان تحویل داده می‌شود، افزود: امیدوار هستیم که با کمک پزشکان خیر، خدماتی که در شان مردم منطقه است را در این درمانگاه ارائه بدهیم.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: احداث این درمانگاه حرکت بسیار خوبی است که امید داریم تا به همت خیرین شاهد شکل‌گیری اتفاقات مشابه در شادگان و خرمشهر نیز باشیم.
در ادامه مکی یازع، مسئول گروه جهادی حاج قاسم سلیمانی در آبادان نیز اظهار کرد: این درمانگاه در 800متر مربع و 2طبقه به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه تاکید خیرین داخلی و خارجی مشارکت‌کننده در ساخت این درمانگاه بر این مهم بوده که نام آن مزین به حاج قاسم سلیمانی باشد، خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم که در سالروز شکست حصر آبادان و 5مهر سالجاری شاهد افتتاح این درمانگاه باشیم.
یازع اضافه کرد: در درمانگاه حاج قاسم سلیمانی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان خدماتی همچون مامایی، دندانپزشکی، چشم پزشکی، رادیولوژی و ... به شهروندان ارائه خواهد شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه آبادان، دکتر دکتر احسان عباسپور، فرماندار ویژه آبادان و جمعی از مسئولان شهری حضور داشتند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: