پست الکترونیک جمعه ٣١ فروردين ١٤٠٣
اخبار > غرق شدن و جان باختن ۴ نفر /اعزام ۳ دستگاه آمبولانس برای امدادرسانی به مصدومین


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان، از فوت ۴ نفر و ۶ نفر مصدوم در اثر غرق شدگی در حفار شرقی خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان، دکتر سید نادر نقیبی گفت: طی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ در روز شنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۵ مبنی بر گزارش یک حادثه واژگونی یک قایق و غرق شدگی اعلام و با هماهنگی مرکز پیام (دیسپچ) و پیگیری های مسئول هدایت عملیات بحران بالافاصله سه دستگاه آمبولانس از نزدیکترین پایگاه های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل فوریت در منطقه حفار شرقی شهرستان خرمشهر اعزام شدند.

دکتر نقیبی افزود ؛پس از رسیدن کد آمبولانس های اورژانس به محل حادثه، تمامی مددجویان تریاژ  و عملیات درمانی اولیه بر روی مصدومین در محل انجام شد. سانحه دیدگان پس از دریافت کمک های اولیه درمانی جهت ادامه درمان به بیمارستان ولیعصر خرمشهر توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.
شوربختانه این حادثه ۵ مصدوم کودک با میانگین سنی ۵ سال تا ۱۱ سال و یک خانم ۳۰ ساله داشت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار داشت؛ متاسفانه با اینکه در مدت کوتاهی اولین آمبولانس در صحنه حاضر می شود ولی از ۱۰ نفر غرق شده که توسط تیم امدادی و عملیاتی به ساحل آورده شده بودند ۴ نفر فاقد علائم حیاتی بوده و فوت شده بودند.

وی تصریح کرد : دلیل بروز حادثه توسط کارشناسان مربوطه درحال پیگیری است.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: