پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > ۲ انتصاب و یک ابقا در دانشگاه علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٢٤٣١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/12/21-٢١:٠٨

با ابلاغ رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۲انتصاب و یک ابقای جدید در این دانشگاه اعلام شد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، با ابلاغ دکتر سید محمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، سرپرست حوزه ریاست این دانشگاه منصوب و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز ابقا شد.

در متن ابلاغ دکتر خطاب به دکتر زینب جوانمردی آمده است: «نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده سرکار عالی به موجب این ابلاغ به عنوان معاون غذا و داروی این دانشگاه ابقا می‌شوید.
انتظار دارد در نهایت اهتمام و بر اساس اهداف سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و سایر اسناد بالادستی با اتکال به خداوند متعال در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله با رعایت جوانب شرعی و قانونی و بهره‌گیری از تجارب کلیه صاحب‌نظران و تعامل مناسب با حوزه‌های مرتبط در راستای ارتقاء کیفی و کمی شاخص‌های عمومی و اختصاصی حوزه غذا و دارو و اعتلای سلامت جامعه اسلامی گام‌های مؤثری بردارید.
توفیق هرچه بیشتر سرکارعالی را در راه خدمت به مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی از خداوند بزرگ خواستارم.»
همچنین در ابلاغ دکتر محمدی خطاب به دکتر افشین دریانورد، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع قید شده است: «نظر به مراتب تعهد دانش و تجارب علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه منصوب می شوید.
انتظار دارد در نهایت اهتمام و بر اساس اهداف، سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های وزارت بهداشت با بهره مندی و جلب مشارکت اساتید، محققان، کارشناسان و دانشجویان محترم و همچنین با همفکری و همدلی سایر مدیران دانشگاه با یاری خداوند منان و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در جهت پیشرفت و اعتلای سلامت جامعه اسلامی گام‌های موثری بردارید.
توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را در راه خدمت به مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی و خوزستان از خداوند منان خواستارم.»
با ابلاغ دکتر محمدی مهندس کریم آخوندزاده نیز به عنوان مشاور و سرپرست حوزه ریاست دانشگاه منصوب شد.
در متن ابلاغ یادشده نیز آمده است: «نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب علمی و اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور و سرپرست حوزه ریاست دانشگاه منصوب می‌شوید.
انتظار دارد با نهایت اهتمام و بر اساس اهداف سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های وزارت بهداشت با بهره‌مندی و جلب مشارکت اساتید، محققان، کارشناسان و دانشجویان محترم و همچنین با همفکری و همدلی سایر مدیران دانشگاه با یاری خداوند منان و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) در جهت پیشرفت و اعتلای سلامت جامعه اسلامی گام های موثری بر دارید.
توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را در راه خدمت به مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی و خوزستان از خداوند منان خواستارم.»

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: