پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > دستگیری سارقین منازل و طلاجات آبادان


کد خبر: ٢٧٩٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/07-١١:٣٧

سارقان طلاجات و خانه های آبادان به دام افتادند.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در این باره گفت: در پی وقوع  سرقت‌ منزل و طلاجات با شگرد‌هایی خاص در سطح شهرستان آبادان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران کلانتری‌ ‌11 ولیعصر با پیگیری و اقدامات فنی خود و بررسی سرنخ‌های موجود موفق به شناسایی اعضای یک باند 8 نفره در این زمینه شدند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

رییس پلیس آبادان ادامه داد: ماموران پلیس پس از شناسایی محل اختفای اعضای باند با هماهنگی قضایی در عملیات های ضربتی موفق به دستگیری سارقان شدند، در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه آنان؛ 150 گرم انواع طلاجات، 15 قواره پارچه، 2 دستگاه تلویزیون، 6 دستگاه گوشی موبایل، 4 قبضه سلاح سرد، 4 جفت پلاک سرقتی خودرهای سواری همراه با 200‌ گرم تریاک کشف و ضبط شد، همچنین 3 دستگاه خودرو 405، تیبا و پراید وانت متعلق به سارقان که از آنها در صحنه های سرقت بکارگیری می کردند نیز توقیف گردید.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه 5 نفره از سارقان ساکن خارج از استان و 3 نفر از آنها ساکن این شهرستان بودند عنوان کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیسی تاکنون به 18 فقره سرقت منزل اعتراف کردند که پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: