پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اخبار اجتماعی امروز آبادان


کد خبر: ٢٧٨٤١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/28-١٧:٥٠

بسته خبری اجتماعی

اخبار اجتماعی امروز آبادان

ابوالفضل امیری

 

آبادان نیوز: فرمانده انتظامی آبادان از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر در منطقه چوئبده این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری 14 چوئبده این شهرستان، طرح  پاکسازی مناطق جرم خیز را با هدف رضایتمندی شهروندان و ایجاد امنیت کامل در در شهر چوئبده اجرا کردند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

وی افزود: در این طرح که باهماهنگی قضایی انجام شد، یک خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقدار قابل توجهی انواع مواد مخدر سنتی به صورت بسته بندی شده قرصهای روانگردان، یک دستگاه کارت خوان به همراه با آلات و ادوات متعلق کشف و ضبط شد.

رییس پلیس آبادان در خاتمه با بیان اینکه متهم دستگیر شده با پرونده قضایی به دادسرا معرفی شد: از شهروندان خواست که اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق پل ارتباطی پلیس 110 با ما در میان بگذارند.


مأمورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آبادان موفق به کشف 10 قبضه سلاح غیرمجاز دراین شهرستان شدند.

سرهنگ کیومرث کشوری، رئیس پلیس شهرستان آبادان در این باره گفت: در پی برخورد قاطعانه پلیس استان خوزستان با عاملین تیراندازی و همچنین دارندگان سلاح های غیرمجاز، در چند روز گذشته مأمورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان آبادان با کارهای اطلاعاتی و با استفاده از منابع و مخبرین موفق به دستگیری 10 دارنده سلاح غیرمجاز در این شهرستان شدند مأمورین در بازرسی از مخفیگاه متهمین 6 سلاح جنگی و 4 سلاح شکاری غیرمجاز کشف و ضبط کردند.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

سرهنگ کشوری در پایان گفت گفت: متهمین پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

لازم به ذکر است، از اول سال جاری تاکنون پلیس استان خوزستان موفق به کشف هزاران سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در این استان شدند و تعداد زیادی از دارندگان سلاح غیرمحاز  نیز دستگیر و روانه زندان شده اند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: