پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > انهدام بزرگترین باند سارقان موتورسیکلت همراه در آبادان


کد خبر: ٢٧٠٨٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/19-٢٠:٥١

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از انهدام یک باند 12نفره سارقان موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ کیومرث کشوری اظهار کرد: پس از وقوع چندین مورد سرقت موتورسیکلت در حوزه استحفاظی شهرستان آبادان شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کارگروه تخصصی عملیاتی از کلانتریهای (15احمد آباد،18ذوالفقاری،11ولیعصر و16 امیرکبیر )با محوریت پلیس پیشگیری در راستای شناسایی سارقان اموال به سرقت رفته شهروندان تشکیل گردید گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی و تحقیقات میدانی و اطلاعاتی ماموران پلیس، اعضای باند سارقان موتورسیکلت که12نفر بودند را شناسایی باهماهنگی قضایی طی چند عملیات منسجم و ضربتی کلیه متهمان را در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 20دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد که پس از طی مراحل قانونی تاکنون14دستگاه از این اموال مسروقه، مکشوفه تحویل مالباختگان گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان درخاتمه با بیان اینکه تعدادی از متهمان دستگیر شده دارای سوابق کیفری ؛سرقت مسلحانه موبایل،سرقت موتورسیکلت،منزل،شرارت و چاقوکشی بوده اند که در بازجویی با پلیس به 32فقره سرقت موتورسیکلت معترف شدندگفت: ارزش ریالی اموال مکشوفه400 میلیون تومان برآورد شده است، پرونده قضایی علیه متهمان تشکیل و از طریق دادسرا راهی زندان شدند.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: