پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > احیای قلبی _ ریوی موفق یک مرد جوان در خرمشهر


کد خبر: ٢٧٠١٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/16-٢٣:١٦

رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان خرمشهر از احیای موفق مرد 41 ساله توسط تکنسین های این مجموعه خبر داد.

 

 به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان؛ امیر دریس عبود سرپرست مرکز فوریت های پزشکی خرمشهر با بیان این خبر ،گفت؛ در پی تماس با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ مبنی بر کاهش سطح هوشیاری و بدحالی مردی41 ساله در منطقه کوی سپاه شهرستان خرمشهر، بلافاصله نزدیکترین تیم امدادی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شد.

 با حضور به موقع کارشناسان اورژانس بر بالین بیمار که به دلیل کاهش هوشیاری و در پی آن ایست قلبی شده بود با اقدامات به موقع و احیای قلبی _ ریوی(CPR) موفق تکنسین های اورژانس 115 خوشبختانه به مصدوم زندگی دوباره بخشیدند و بیمار بدلیل شرایط ناپایدار و کاهش شدید اکسیژن پس از استیبل شدن حال عمومی جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان ولی عصر شهرستان خرمشهر انتقال داده می شود.

*با تشکر از همکاران:*
*آقایان بهمن مولایی و میلاد زارع*

امیر دریس عبود سرپرست مرکز فوریت های پزشکی شهرستان خرمشهر در این باره گفت: با توجه به عملیات موفق CPR که نشان دهنده ی توانمندی و بروز بودن و با دانش ،دقت و سرعت عمل کارشناسان فوریت های پزشکی می باشد لذا از این دو همکار عزیز از طرف مرکز تقدیر و تشکر خواهد شد.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: