پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دستگیری موبایل قاپ حرفه ای و سارقان احشام در آبادان


کد خبر: ٢٦٨٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/07-١٩:٥٠

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری 3 سارق احشام و یک سارق حرفه ای موبایل در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ رضا اشیری در خصوص جزئیات خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در منطقه ابوشانک این شهرستان بلافاصله شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود : خوشبختانه ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانک با انجام کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی محل اختفای سارقان احشام که سه نفر بوده را شناسایی و با هماهنگی قضایی هر سه متهم را دستگیر کردند، که در بازجویی با پلیس به 6 فقره سرقت احشام از اهالی روستا معترف شدند.

ایشان با بیان اینکه ماموران کلانتری 14 چوئبده با آگاهی ازمحل اختفای یک سارق حرفه ای موبایل و تحت تعقیب قضایی در حوزه استحفاظی خود ،عملیات دستگیری وی را آغاز کردند گفت: ماموران پلیس پس از هماهنگی لازم، بامداد گذشته مخفیگاه این سارق سابقه دار را محاصره و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند،در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه سارق، تعداد 33 دستگاه انواع گوشی مسروقه همراه با مقادیری مواد مخدر کشف و ضبط شد ، یک دستگاه خودروی پراید متعلق به سارق دارای پلاک مخدوش نیز توقیف گردید .

این مقام انتظامی درخاتمه با بیان اینکه علیه سارقان دستگیرشده پرونده قضایی تشکیل و به همراه تعدادی از مالباختگان به دادسرا معرفی شدند گفت: شهروندان از تردد افراد مشکوک اطراف محل سکونت خود غافل نشوند و اینگونه موارد را بلافاصله به پلیس 110 گزارش دهند.

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: