پست الکترونیک سه شنبه ٠٤ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی


کد خبر: ٢٦٦٧٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/29-١٤:١٢

رئیس پلیس فتا استان خوزستان از شناسایی و دستگیری فردی که اقدام به تهدید و سپس انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی کرده بود خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا استان خوزستان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وصول مرجوعه قضایی به پلیس فتا مبنی بر تهدید توسط فرد ناشناس و انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی، پرونده اولیه تشکیل و با ثبت اظهارات شاکیه موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به ارائه مستندات توسط شاکیه و اقدامات تخصصی صورت گرفته توسط تیم کارشناسان این پلیس متهمه شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه مشخص گردید؛ متهم بعلت آنکه شاکیه منشی شوهر وی در یک شرکت خصوصی است دچار سوءتفاهم بین همسر خود وشاکیه شده و اقدام به تهدید و سپس انتشار تصاویر شاکیه نموده است وهدف و انگیزه خود را نیز انتقام از وی عنوان کرده که در نهایت پرونده به همراه متهمه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید.

سرهنگ حسینی یادآور شد: شهروندان برای هر موضوع و شکایت از راه قانونی وارد شوند و همچنین کاربران شبکه‌های اجتماعی و بخصوص بانوان نسبت به نگهداری تصاویر و فیلم‌های شخصی و خانوادگی دقت بیشتری داشته باشند و این تصاویر و فیلم‌ها را در شبکه‌های مجازی برای دیگران حتی اعضای خانواده و بستگان ارسال نکنند زیرا ممکن است به دلایل متعدد مانند سهل انگاری از دست رفته و مورد سوءاستفاده واقع شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارش های مردمی بوده و همچنین کاربران گرامی می‌توانند آخرین اخبار حوادث و رویدادهای سایبری را از این سایت دریافت کنند وشماره تماس 096380به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: