پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > آئین اختتامیه نمایشگاه هنرهای صنایع دستی ایذه + تصاویر


کد خبر: ٢٦٢٧٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/06-١٧:٢١

مراسم اختتامیه نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان ایذه با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ایذه و معاون عمرانی فرماندار این شهر برگزار شد.

 

پروانه الماسی _ به گزارش آبادان نیوز، نمایشگاه صنایع دستی ایذه روز چهارشنبه پس از دو هفته در محل کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری طی آیینی به کار خود خاتمه داد.

فاطمه مرادی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ایذه ضمن تحسین اراده و همت هنرمندان در برپایی این نمایشگاه گفت: این شهر هنرمندان بسیار زیاد و زبده ای دارد که باید توسط سازمان ها حمایت شوند تا در مسیر رشد و شکوفایی قرار بگیرند.
این مقام مسئول افزود: طی جلسه ای که در محل شورای شهر ایذه برگزار شد مصوب گردید بازارچه ثابت و دائمی صنایع دستی دایر گردد که امید است با همکاری مسئولین محترم و دلسوز این مهم به انجام برسد.

در ادامه این مراسم مجاهد مقصودی معاون عمرانی فرماندار شهرستان ایذه با حمایت از صنایع دستی و تشویق هنرمندان در راستای اعتلای فرهنگ، آداب و رسوم این شهر افزود: ما برای توسعه فرهنگ و محصولات صنایع دستی شهرمان که بسیار با اهمیت است نهایت تلاش خود را به کار میبریم.

وی گفت: چنانچه تولیدات صنایع دستی افزایش یابد زمینه اشتغالزایی بسیار خوبی فراهم می شود، بنابراین باید زمینه حضور هنرمندان در بازار کار فراهم گردد و دستگاه های زیربط از این قشر حمایت کنند.

در روز پایانی از هنرمندان و کیانوش محمدی مسئول کانون فرهنگی تربیتی شهید مطهری به پاس حضور در این رخداد فرهنگی و هنری و عوامل اجرایی نمایشگاه از جانب مجموعه شهرداری با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است هنرمندان هدایایی را به پاس حمایت های شهردار ایذه علیرضا ره انجام و فاطمه مرادی تقدیم ایشان کردند.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
کاربر مهمان
1401/05/08 1:25
0
0
این اولین بار بود که به هنرمندان صنایع دستی ایذه به این صورت احترام گذاشته شد باید به مدیرانی که این برنامه رو با این برنامه ریزی ترتیب دادند تبریک گفت .
کاربر مهمان
1401/05/07 17:21
0
0
به به عالی بود،باید دید چه کسانی این نمایشگاه رو مدیریت کردند واقعا جالب بود
کاربر مهمان
1401/05/07 17:20
0
0
از پایگاه خبری وزین آبادان نیوز جهت پوشش خبری این نمایشگاه سپاسگزاری. امیدواریم باز هم این دست نمایشگاه بازهم در ایذه با همین نحوه پوشش خبری گسترده برگزار شود
کاربر مهمان
1401/05/07 17:17
0
0
مایه مباهات ایذه است که مراسم افتتاحیه و اختتامیه اینقدر با شکوه برگزار شد. مجید کیوانی،پروانه الماسی،مهندس ره انجام شهردار ایذه،خانم مرادی خدا قوت ویژه خدمت شما
کاربر مهمان
1401/05/07 17:15
0
0
با سلام...از شهردار محترم ایذه مهندس علیرضا ره انجام و خانم مرادی بسیار تشکر میکنیم.حامیان ارزشمند هنر و فرهنگ ایذه
کاربر مهمان
1401/05/07 17:14
0
0
درود و احسنت به دست اندرکاران این نمایشگاه تا بحال یک چنین نمایشگاهی با این کیفیت در ایذه شاهد نبودیم افتتاحیه و اختتامیه عالی برگزار شد.امیدوارم هنرمندان این شهر پا به پای هم مشارکت و پیشرفت کنند
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: