پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > دستگیری ۵ تن از عاملان تیراندازی منجر به قتل کمتر از24ساعت در آبادان


کد خبر: ٢٦١٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/02-١١:٢٤

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری 5تن از عاملان طراحی و تیراندازی همراه با کشف سلاح و توقیف خودروی ساینا بکار رفته در صحنه جرم خبر داد.

 

آبادان نیوز _ سرهنگ حسین زلقی اظهار کرد: به دنبال وقوع یکفقره تیراندازی منجر به قتل متوفی(م،ع) در منطقه امیری این شهرستان ،بلافاصله دستورات ویژه در جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل صادر گردید.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیروهای تخصصی و انتظامی ،ظرف کمتر از 12 ساعت موفق شدند ،محل اختفای ضاربان را شناسایی ، بلافاصله با هماهنگی قضایی جهت دستگیری متهمان وارد عمل شدند، که2نفر از عاملان تیراندازی را دستگیر کردند در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان یکقبضه سلاح کمری بکار رفته در صحنه جرم کشف، همچنین خودروی ساینا که به وسیله آن فرد مقتول را تعقیب و گریز کردند توقیف شد.

ایشان در ادامه با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی با پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی علت تیراندازی خود را در قبال دریافت وجه نقد از شخصی به هویت (ش،د) عنوان داشتند تصریح کرد: ماموران پلیس بلافاصله عامل طراحی صحنه تیراندازی را به هویت(ش،د) و دو نفر دیگر از همدستانش را دستگیر کردند

فرمانده انتظامی آبادان در خاتمه با بیان اینکه پرونده قضایی علیه5متهم دخیل در تیراندازی تشکیل و به دادسرا معرفی کردند گفت: تلاش جهت شناسایی و دستگیری سایر متهمان و تحقیقات بیشتر از متهمان دستگیر شده در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

منبع:ستاد فرماندهی انتظامی آبادان 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: