پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > افزایش چشمگیر مبتلایان کرونایی در جنوب غرب خوزستان


کد خبر: ٢٦١٠٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/04/28-١٩:١٣

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان از افزایش ۴ برابری موارد ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

 

آبادان نیوز : به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ، دکتر سید محمد محمدی ظهر امروز اظهار داشت: موارد ابتلا به کرونا در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان به دلیل کاهش میزان رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزایش ۴ برابری در منطقه داشته است به گونه ای که شهرستان شادگان را در وضعیت زرد قرار داده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۰ مورد جدید مثبت ابتلا به کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان ثبت شده که نسبت به ۱۰ روز گذشته افزایش ۴ برابری را دارد.

محمدی با بیان اینکه تست کرونای ۵۵ نفر در آبادان، ۲۴ نفر در خرمشهر و ۲۱ نفر در شادگان مثبت گزارش شده است گفت: ۵۲ نفر از این بیماران به صورت سرپایی خدمات درمانی را در بیمارستانهای تابعه دریافت کرده‌اند. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعلام اینکه روز گذشته ۴ بیمار کرونایی در بیمارستان بستری و ۲ بیمار نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شدند، افزود: در حال حاضر ۲۲ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: تعداد کل مراجعات سرپایی به بیمارستان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۴۴۲هزار و ۴۵۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۸ هزار و ۸۶۱ نفر بستری شده و ۱۵ هزار و ۶۴۵ نفر نیز پس از دریافت خدمات و بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

وی با تاکید بر ضرورت تزریق دز یادآور واکسن کرونا در تمامی گروه‌های هدف گفت: ما وارد پیک هفتم بیماری شده ایم و لازم است برای عبور از این پیک با کمترین موارد ابتلاء، شهروندان عزیز دستورالعمل های بهداشتی را همانند گذشته به طور جدی رعایت کنند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: