پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > معاون رییس جمهور از چند واحد تولیدی خرمشهر بازدید کرد


کد خبر: ٢٧٨٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/29-١٤:٣٤

دبیر شورای عالی مناطق آزاد از چند واحد تولیدی - صنعتی خرمشهر بازدید به عمل آورد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور، در سفر خود به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر، بازدید از چند بنگاه‌‎ اقتصادی و واحد تولیدی و صنعتی منطقه را در دستور کار خود قرار داد.

وی در آغاز بازدید از واحدهای تولیدی - صنعتی، از خط تولید شرکت GLX و نحوه ارائه گوشی‌های هوشمند بازدید کرد و فعالیت این کارخانه تولید لوازم الکترونیک را در منطقه آزاد اروند مورد ارزیابی قرار داد.

نساجی بردیای جنوب، تولید کننده منسوجات و البسه، مقصد بعدی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در سایت صنعتی خرمشهر بود.

عبدالملکی با حضور در خطوط تولید این کارخانه و گفت‌وگو با مدیریت و کارکنان این واحد تولیدی، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت آن در منطقه آزاد اروند قرار گرفت.

در ادامه بازدید از سایت صنعتی خرمشهر، از شرکت فناپ تک، ارائه دهنده دستگاه‌های پرداخت فناوری ارتباطات که در زمینه تولید محصولات دیجیتال فعالیت دارد، بازدید کرد.

عبدالملکی در خلال بازدید از این واحدهای تولیدی، در جریان روند فعالیت ایشان قرار گرفت و مقرر شد تا موانعی که بر سر راه تولید و اشتغال‌آفرینی و سرمایه در گردش این بنگاه‌های اقتصادی قرار دارد، در دبیرخانه این شورا، پیگیری شود./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: