پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آغاز طرح پاکسازی مناطق آبادان


کد خبر: ٢٧٨٣٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/28-١١:٢٠

شهردار آبادان خبر داد؛

آغاز طرح پاکسازی مناطق آبادان

با دستور شهردار آبادان، طرح پاکسازی و نخاله برداری از مناطق این شهرستان آغاز شد.

 

آبادان نیوز: دکتر یاسین کاوه‌ پور، شهردار آبادان امروز (شنبه 28 آبان ماه) در حاشبه اجرای طرح پاکسازی مناطق آبادان گفت: این طرح با حضور ماموران خدمات شهری، پسماند و فضای سبز آغاز و به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت تا شهری پاکیزه و خالی از نخاله داشته باشیم.

نخاله برداری در مناطق سه گانه شهری آبادان آغاز شد

وی با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت شهروندان در پاکیزگی محیط شهری افزود: بدون همیاری مردم قادر به نظافت و پاکیزه کردن شهر نخواهیم بود.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

شهردار آبادان گفت: جاروب کردن معابر و ساماندهی فضای سبز از دیگر اهداف این طرح است که امروز در مناطق ایستگاه یک قدس تا ایستگاه پنج، حدفاصل میدان فرودگاه تا میدان کاروانسرا، میدان نفت تا تانکفرام، فلکه دریاقلی تا ایستگاه پنج ۴۰ متری ذوالفقاری آبادان انجام شد.

دکتر کاوه‌ پور بیان کرد: پاکسازی و تمیز کردن مناطق آبادان به منظور رفع و کاهش آلودگی‌ محیطی، بهبود و ارتقای بهداشت محیط شهری، ایجاد محیط سالم برای شهروندان توسط عوامل و پاکبانان خدمات شهری سطح شهر به صورت مستمر اجرا می شود.

وی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی عمومی در زمینه جمع‌آوری زباله و نخاله در میان شهروندان ادامه داد: به منظور فراهم کردن زمینه مشارکت و همکاری مردم در زمینه معرفی خاطیان در بحث زباله و نخاله‌  ساختمانی  بخشی در سامانه ۱۳۷ تعریف شده که شهروندان می‌توانند از این طریق موارد را به ضابطان شهرداری اطلاع دهند. 

شهردار آبادان همکاری رسانه‌ها و شهروندان آبادانی را در این طرح خواستار شد و بیان کرد: در پی آن هستیم که سیمای نازیبای فعلی شهر که به دلیل وجود نخاله‌ها پدید آمده را پاکسازی و آن را برطرف کنیم.

وی گفت: وضعیت فعلی خدمات شهری در شان شهروندان عزیز آبادان نیست و طبق برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده، از نخستین روز کاری تغییر در روش‌های کاری و ارایه خدمات شهری مناسب که در شان مردم شایسته آبادان باشد در اولویت اقدامات شهرداری خواهد بود.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

شهردار آبادان از ساماندهی بدنه شهرداری خبر داد و افزود: هیچگونه قصور و کوتاهی در انجام وظایف و تکریم ارباب رجوع قابل پذیرش نیست و اصلاح ساختار شهرداری و ساماندهی نیروها از اولویت‌ کاری خواهد بود تا در کمترین زمان ممکن مردم قدرشناس آبادان تغییرات را احساس کنند.

کاوه پور بیان کرد: نگهداشت شهری، نخاله‌برداری، تکمیل و راه‌اندازی شبکه دفع آبهای سطحی، برنامه ریزی برای نگهداری و احداث سرویس بهداشتی در محل‌های مورد نیاز، ساماندهی آب نماها، تکمیل و راه‌اندازی شبکه آب خام، بهبود وضعیت فضای سبز و احداث پارک، زیباسازی شهری در حوزه خدمات شهری از اولویت‌های کاری این شهرداری است تا خدمت شایسته‌ای به شهروندان آبادانی شود.

یاسین کاوه پور که با هفت رای اعضای شورای شهر آبادان به عنوان شهردار این شهر انتخاب شده بود از روز چهارشنبه هفته گذشته کار خود را آغاز کرد./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: