پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > دستگیری سارق مسافربر نما در آبادان


کد خبر: ٢٧٥٤٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/01-٠٩:٥٥

سارق مسلح مسافربرنما که از بانوان مسافر زورگیری کرده بود، دستگیر شد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از رکنا ، سرهنگ کیومرث کشوری ، فرمانده انتظامی آبادان در این باره اظهار کرد : در پی مراجعه زن جوانی به پلیس آگاهی این شهرستان مبنی براینکه به عنوان مسافر سوار بر یک دستگاه خودروی سواری شدم که پس از طی مسافتی سرنشین خودرو با تهدید سلاح سرد ، کلیه اموال با ارزشم را  از من زورگیری و پس از پیاده کردن به سرعت از محل گریختند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر


وی با اشاره به اینکه این زن جوان به شدت ترسیده و شرایط روحی مناسبی نداشت افزود : تیمی از کارآگاهان در تحقیقات میدانی از مسیر تردد خودرو ، پس از جمع آوری اطلاعات کافی، موفق شدند هویت یکی از سارقان (سرنشین خودرو) را شناسایی کنند .

سرهنگ کشوری گفت : با دستور قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی این شهرستان هنگامی که با شاکی مواجهه شد به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با بیان اینکه به محض دستگیری متهم 8 نفر دیگر از بانوان آبادانی که به همین روش از آنان سرقت طلاجات شده بود با مراجعه به پلیس آگاهی متهم را شناسایی نمودند ، ابراز داشت : با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، متهم به دادسرا معرفی و با اخذ دستور قضائی برای شناسایی همدستش و سایر جرائم احتمالی تحت نظر پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: