پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > مدیر عامل منطقه آزاد اروند هفته تربیت بدنی را تبریک گفت


کد خبر: ٢٧٥١٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/28-١٣:٣٦

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را به جامعه ورزشی تبریک و تهنیت گفت.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ، متن پیام اسکندری به شرح ذیل است :

نشاط، سرزندگی و پویایی جامعه، در گرو توجه به سلامت جسم و پایه‌گذاری حیات انسان بر اساس نیازهای یک زیست سالم است که زمینه‌ساز تعالی و دستیابی به قله‌های رفیع موفقیت و کمال قلمداد می‌شود.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

فرارسیدن هفته تربیت بدنی فرصتی‌ست مغتنم تا با جلب توجه جامعه به سمت و سوی اهمیت بخشیدن به امر مهم ورزش، گامی مؤثر در ایجاد زمینه ارتقاء سلامت اجتماعی برداشته شود.

منطقه آزاد اروند، با دارا بودن ظرفیت‌های فراوان و در اختیار داشتن مفاخر شهیر و کم نظیر، یکی از نقاط قهرمان پرور و افتخار آفرین ایران اسلامی است که جای دارد، روزهایی را که به نام و کام این قشر بزرگ از جامعه نام‌گذاری شده است را غنیمت شمرده و گرامی داریم.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی به تمامی ورزشکاران و ورزشدوستان، با این باور که توسعه ورزش موجب ارتقای سلامت عمومی جامعه و افزایش نشاط اجتماعی شده و در یادگیری، تقویت نگرش‌ها، حفظ ارزش‌ها، ارتقاء مهارت‌ها و صیانت از گرایش‌های کلی مانند جوانمردی و پهلوانی، تاثیرگذار است، امیدوارم با همبستگی، تلاش و خودباوری در همه رشته‌ها، در راستای تحقق بخشیدن به شعار ایران قوی و در مسیر افتخارآفرینی و سرافرازی منطقه زرخیز اروند، گام‌های بزرگ و جدی در عرصه‌های فرهنگی، همگانی و قهرمانی برداریم.

محمدرضا اسکندری
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: