پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > تجلیل از بانوان پلیس آبادان وقاریان قرآن در سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا « س »


همزمان و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)، مراسم تجلیل از بانوان پلیس در مقر فرماندهی انتظامی آبادان برگزار شد.

 

به گزارش آبادان خبر، بمناسبت سالروز میلاد بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) از بانوان شاغل در مجموعه فرماندهی انتظامی آبادان طی مراسمی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم جانشین فرماندهی انتظامی آبادان، در حضور بانوان پلیس ، ضمن تبریک این روز فرخنده به همه بانوان همکار  و گرامیداشت مقام زن و مادر، با اشاره به نقش مهم تربیتی زنان و مادران در جامعه اظهار داشت: مادران با تربیت خوب فرزندان آینده جامعه را  تضمین می کنند.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) اسوه کامل اخلاق و پاکیزگی است و بانوان مسلمان بایستی با بهره برداری از الگوهای ناب اسلامی و فضائل اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در مسیر زندگی، زندگی سالم و تأثیرگذاری در خانواده و جامعه داشته باشند.

سرهنگ رضا اشیری در ادامه به گوشه ای از توانمندی های بانوان پلیس درامورات اداری و تخصصی پرداخت و گفت : بانوان شاغل در فرماندهی انتظامی آبادان جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان و همچنین ایجاد آرامش در محیط خانه و خانواده توانسته اند به خوبی در بخش های مختلف اداری و حتی مدیریت واحدها در جهت رسیدگی به مشکلات خانوادگی مراجعین ورفع سایر آسیب های اجتماعی نقش موثری ایفا کنند .

در خاتمه از طرف فرماندهی انتظامی شهرستان آبادان و سازمان عقیدتی سیاسی به مناسبت گرامیداشت این روز فرخنده ، هدایایی به بانوان پلیس اهدا شد.
گفتنی است در این مراسم ،عقیدتی سیاسی انتظامی آبادان به سه تن از بانوانی که با شرکت در مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم موفق شدند عناوین رتبه های برتر استانی و کشوری را از آن خود کنند با تقدیم هدایایی تجلیل بعمل آورد.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: