پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اسکندری : آبادان رتبه نخست بیکاری را در خوزستان دارد


کد خبر: ٢٦٦٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/30-١١:٢٨

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت : آبادان و خرمشهر رتبه نخست بیکاری در استان خوزستان را دارند و این در حالی است که منطقه دارای موقعیت اشتغال زایی است.

 

آبادان نیوز : محمدرضا اسکندری ، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت : این منطقه ، دارای موقعیتی صنعتی و کشاورزی و همچنین جامعه بیکار با مدارک دانشگاهی فنی است اما با این وجود رتبه نخست بیکاری را در استان خوزستان از آن خود کرده است.

به گفته او مطالبات مردم اروندنشین به حق و گلایه مندی آن ها ناشی از خروج حق و حقوق قانونی خود به خارج از این منطقه است و به این ترتیب انتظار می‌رود پروژه های توسعه آبادان و خرمشهر توسط دولت، با سرعت بیشتری اجرایی و عملیاتی شود.

این مسئول گفت : آماده نبودن زیرساخت ها و نبود مسائل ترغیب کننده برای سرمایه گذاران صنعتی در این شهرها به نبود موقعیت شغلی دامن زده است .

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند شرکت شهرک‌های صنعتی آبادان و خرمشهر به ‌عنوان مراکزی که فعالیت‌هایی در زمینه تولید و صنعت دارند را یکی از ایجادکنندگان اشتغال در منطقه خواند و گفت : اقداماتی که در آن ها صورت می گیرد باید به اشتغالزایی منجر شود.

او با بیان اینکه اروند نیازمند نگاه ویژه دولت است به مشکلات موجود در شهرک های صنعتی این شهرستان ها و سفر مسئولان کشوری به منطقه آزاد اروند اشاره کرد و خواستار تلاش آن ها برای رفع مشکلات و برداشته شدن موانع اشغالزایی شد.

منبع : باشگاه خبرنگاران

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: