پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > معافیت مالیانی برای فروشندگان اروندی


کد خبر: ٢٦٥٦٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/05/22-١٣:٢٢

رئیس اداره دارایی و امور مالیاتی آبادان گفت : فروشندگانی که در منطقه آزاد اروند فعالیت حضوری یا مجازی می کنند شامل معافیت مالیاتی می شوند.

 

آبادان نیوز : سید محمد عسکری ، رئیس اداره دارایی و امور مالیاتی آبادان گفت : همه ی فروشندگان ساکن در منطقه آزاد اروند با مراجعه به اداره دارایی و دریافت شناسه اقتصادی می توانند از طرح معافیت مالیاتی بهره مند شوند.

به گفته او این طرح شامل فروشندگان اینترنتی نیز می شود.

این مسئول از فروشندگان اروندنشین خواست برای اینکه طرح معافیت مالیاتی شامل آن ها شود هر چه سریعتر برای تشکیل پرونده مالیاتی خود اقدام کنند .

رئیس اداره دارایی و امور مالیاتی آبادان هشدار داد : در صورتی که پرونده مالیاتی آن ها تشکیل نشود و اظهارنامه مالیاتی به اداره دارایی نیز ارائه ندهند باید منتظر جریمه و مالیات های سنگین در پایان سال باشند.

آقای عسکری در خصوص مالیات های تنخواه داران ادارات و صندوق داران وام های خانگی گفت : بر اساس بخشنامه رسیدگی به گردش های مالی مشکوک این افراد به اداره دارایی و سپس به واحد مبارزه با پولشویی ارجاع داده می شوند و با ارائه اسناد و مدارک لازم از پرداخت مالیات به دلیل گردش زیاد حساب های بانکی خود معاف می شوند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: