پست الکترونیک جمعه ١٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > پرداخت تسهیلات کارآفرینی با کارمزد ۴درصد به خسارت دیدگان مترومل


کد خبر: ٢٥٦٠٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/03/29-١٩:٢٦

فرماندار ویژه آبادان گفت: هزار فقره تسهیلات کارآفرینی از سوی صندوق کارآفرین با کارمزد ۴ درصد به اصناف خسارت دیده پرداخت می‌شود.

 

آبادان نیوز _ به گفته احسان عباسپور ،اصنافی که تا ۱۰ روز اول تعطیل و دچار ضرر و زیان شدند و اصنافی که در حال حاضر در محدوده کارگاهی قرار دارند و همچنان تعطیل هستند اصناف خسارت دیده محسوب می‌شوند و به آن‌ها تسهیلات کارآفرینی پرداخت می‌شود.

عباسپور از اصنافی که در محدوده ساختمان متروپل قرار دارند خواست مدارک و اسناد خود را به فرمانداری ویژه آبادان ارسال کنند تا پس از بررسی برای دریافت تسهیلات به صندوق کارآفرینی معرفی شوند.
فرماندار آبادان با اشاره به این که دادستانی استان خوزستان ستاد رسیدگی به شکایات را تشکیل شد تا دادخواست‌های کسانی را که در این حادثه دچارت خسارت شدند را جمع آوری و رسیدگی شود، اعلام کرد: در حادثه متروپل ۴ گروه خسارت دیدند: افرادی که در این حادثه عزیزان خود را از دست دادند، افرادی که دچار آسیب جسمی شدند و اصناف و کسانی که در ساختمان متروپل ملک خریداری کرده بودند.
معاون اقتصادی استاندار خوزستان هم در این برنامه گفت: به دستور رییس جمهور برنامه‌ای برای توسعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با توجه با موقعیت راهبردی این دو شهر با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی، معاون اجرایی ریاست جمهور و بخش‌های اقتصادی طراحی شده تا آینده روشنی برای این دو شهرستان داشته باشیم.
رضا فتوحی با اشاره به سفر اخیر معاون اجرایی رییس جمهور به آبادان گفت: در این سفر مصوباتی در بخش‌های زیربنایی، امور اجتماعی و فرهنگی، امور اقتصادی و امور امنیتی جهت اشتغال، رونق اقتصادی و تجارت با کشور‌های همسایه و استفاده بهینه از منابع منطقه تصویب شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما 

 

پایگاه اطلاع رسانی احمد امیری ، صاحب امتیاز و مدیر مسئول پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز : لطفا کلیک کنید 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: