پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > با مصوبه شورای تأمین؛ مدیریت تخریب بقایای متروپل به سازمان منطقه آزاد اروند سپرده شد


معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با مصوبه شورای تأمین استان خوزستان، مدیریت تخریب بقایای ساختمان متروپل به سازمان منطقه آزاد اروند سپرده شد.

 

آبادان نیوز _ «فالح صفایی» با اشاره به استمرار عملیات آواربرداری ساختمان متروپل، اظهار داشت: پیرو مصوبه شورای تأمین استان خوزستان، سازمان منطقه آزاد اروند به‌عنوان مدیر و کارفرما همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء (ص) به‌عنوان پیمانکار تکمیل عملیات آواربرداری و تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان تعیین شدند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه قراردادی میان این سازمان با آن قرارگاه منعقد و طی دوروز اخیر عوامل مهندسی این قرارگاه به‌طور کامل در محدوده عملیاتی این ساختمان استقرار یافته‌اند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه این سازمان فارغ از جایگاه حقوقی و چندگانگی حاکمیتی خود را در برابر جان شهروندان مسئول می‌داند، گفت: عملیات آواربرداری و تخریب ایمن و تدریجی ساختمان متروپل تحت نظارت سازمان منطقه آزاد اروند و از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء (ص) طی مدت ۴ ماه انجام می‌شود.

وی همچنین افزود: در جریان عملیات امدادرسانی و آواربرداری ساختمان متروپل از روزهای نخست حادثه، ماشین‌آلات قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء (ص) فعال در پروژه‌های جاری با این سازمان، به محل حادثه فراخوان شده و مشغول فعالیت بوده‌اند، که با انعقاد این قرارداد، عملیات حساس و تخصصی آواربرداری و برداشت بقایای ساختمان متروپل از سوی شورای تأمین استان خوزستان به‌عنوان پروژه‌ای مستقل میان این سازمان و آن قرارگاه در دستور کار قرار گرفته است.

منبع:روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: