پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اختصاص سه هزار میلیارد ریال اعتبار به طرح های عمرانی آبادان


کد خبر: ٢٥١٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/25-١٢:٤١

معاون زیربنایی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سه هزار میلیارد ریال اعتبار در سالجاری برای اجرای طرح های عمرانی در آبادان از سوی این سازمان اختصاص یافت.

 

آبادان نیوز : فالح صفایی اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد اروند ، تفاهم‌ نامه‌ ای با رقم ۲۰ هزار میلیارد ریال در راستای ایجاد زیر ساخت‌ های عمرانی در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء امضا کرده است.

وی افزود: در فاز نخست این تفاهمنامه عملیات بهسازی و نوسازی معابر شهری آبادان در کوی ذوالفقاری، علوانیه و امیرآباد به عنوان نقطه شروع این طرح‌ در نظر گرفته شده که هم‌اکنون پیمانکار در حال اجرای آن است.

معاون زیربنایی و عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در سال جاری سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی آبادان توسط قرارگاه خاتم الانبیاء در نظر گرفته شده است.

صفایی بیان کرد: اجرای این طرح های عمرانی مشروط به آماده بودن زیرساختها از جمله ایجاد شبکه آب، برق، گاز، فاضلاب و مخابرات در مناطق مدنظر است تا شاهد دوباره کاری و هدر رفت هزینه نباشیم.

وی افزود: پروژه‌ های عمرانی در آبادان با همراهی سایر دستگاه‌های اجرایی و با محور شهرداری عملیاتی خواهد شد و شهرداری موظف است زیرساخت‌ های لازم را مدیریت کند تا انجام بهسازی معابر با کیفیت صورت گیرد.

منطقه آزاد اروند با مساحت ۳۷ هزار و ۴۰۰ هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر (جزیره مینو) است که در محل تلاقی ۲ رودخانه اروند و کارون واقع است.

منبع : ایرنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: