پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تدوین و ارسال طرح 5 ساله توسعه آبادان و خرمشهر به دولت


کد خبر: ٢٤٩٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/02/12-١١:٤٤

استاندار خوزستان گفت: تا کنون حدود ٨٧٠ طرح که حدود سه هزار و ٢٣٠ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه سرمایه‌ گذاری و تامین نقدینگی واحد های موجود مورد تصویب قرار گرفت که در مجموع پنج هزار و ٣٠٠ شغل برای استان ایجاد خواهد کرد.

 

آبادان نیوز : صادق خلیلیان در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور معاونین هماهنگی امور عمرانی و اقتصادی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سایر مدیر کل‌ها با دستور کار تصویب طرح توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر و طرح های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشغال در استان، عصر یکشنبه 11 اردیبهشت ماه جاری در سالن جلسه های حوزه استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: تصویب طرح توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر که بنا به دستور ریاست جمهوری بود تهیه شده که برای تصویب به هیات دولت ارسال خواهد شد.

او گفت: این طرح پنج ساله برنامه‌ ریزی شده که بعد از اجرای آن شاهد توسعه و پیشرفت دو شهر آبادان و خرمشهر خواهیم شد.

استاندار خوزستان افزود: طرح توسعه شهرستان های آبادان و خرمشهر در زمینه های مختلفی از جمله مباحث زیر بنایی و اقتصادی، مسایل مربوط به امور اجتماعی و فرهنگی و مسایل مربوط به امنیت مرزی است که تمام طرح ها و پروژه های این دو شهرستان مورد احصاء قرار گرفتند.

خلیلیان بیان کرد: در مجموع، این طرح ها برای تصویب به هیات دولت ارسال خواهند شد و پس از تصویب آن‌ها علاوه بر بودجه های سالیانه شاهد اعطای این اعتبارها خواهیم شد.

نماینده عالی دولت در خوزستان در خصوص تصویب طرح های توسعه سرمایه گذاری و حمایت از اشتغال در استان، اضافه کرد: تا کنون حدود ٨٧٠ طرح با حدود سه هزار و ٢٣٠ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه سرمایه‌ گذاری و تامین نقدینگی واحدهای موجود مورد تصویب قرار گرفت که در مجموع پنج هزار و ٣٠٠ شغل برای استان ایجاد خواهد کرد.

استاندار خوزستان در پایان اضافه کرد: مقرر شد جلسه ای با بانک ها برگزار شود که در پرداخت تسهیلات این طرح ها تسریع شود.

منبع : برنا

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: