پست الکترونیک پنج شنبه ٣٠ فروردين ١٤٠٣
اخبار > اطلاعیه


کد خبر: ٢٧٤٩٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/27-١١:١٥

آبادان خبر

اطلاعیه

قابل توجه شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری مناطق آزاد و اشخاص حقوقی دارای کدپستی بی اعتبار یا ناصحیح در پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند ، کلیه اشخاص حقوقی که دارای کدپستی نامعتبر در پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی هستند و یا سایر اطلاعات آنها به روز رسانی نشده است مکلفند ظرف مدت یک هفته از تاریخ انتشار این اطلاعیه با مراجعه به سازمان ثبت کننده ذی صلاح نسبت به اصلاح آدرس و کدپستی خود اقدام نمایند. در صورت عدم اقدام در بازه زمانی مذکور، به استناد ماده (۷) آیین نامه پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی، شناسه ملی شخص حقوقی تا زمان تعیین تکلیف تعلیق خواهد شد.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

ضمناً فهرست اشخاص حقوقی که دارای کدپستی نامعتبر هستند در تارنمای اداره کل پایگاه اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به آدرس nilenc.ssaa.ir قابل مشاهده است.

اشخاص حقوقی می توانند جهت جستجوی نام یا شناسه ملی خود به لینک موجود در تارنمای مذکور مراجعه و سپس جهت اصلاح اطلاعات، به سازمان های ثبت کننده مندرج در جدول ذیل مراجعه نمایند.

شرکتها و مؤسسات غیرتجاری مستقر در مناطق آزاد تجاری با مراجعه به مراجع ثبت شرکتها و مؤسسات غیرتجاری منطقه آزاد مربوطه نسبت به اصلاح کدپستی و اطلاعات خود اقدام نمایند.

استعلام کد پستی (بی اعتبار / ناصحیح)

سامانه ثبت شرکت های مناطق آزاد

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: