پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ۷ هزار و ۴۴۰ زائر در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند


کد خبر: ٢٧٠١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/06/16-٢٣:٠٩

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۱۲شهریور تا امروز چهارشنبه، ۷هزار و ۴۴۰ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

 

به گزارش آبادان نیوز و به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان ؛دکتر سید نادر نقیبی دبیر ستاد اربعین و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان  اظهار کرد: از ۱۲شهریور تا امروز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه، ۷هزار و ۴۴۰ زائر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

دکتر نقیبی افزود:در این مدت، ۲۲ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ اعزام شدند.

وی بیشترین مراجعه کنندگان مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی حاج قاسم سلیمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان مستقر در مرز شلمچه را بیماران گرمازده و دارای علائم ضعف و بی‌حالی عنوان کرد و افزود: در تاریخ ۱۵ شهریورماه تعداد ۲۵۹۰ نفر جهت دریافت خدمات بهداشتی درمانی به این مرکز مراجعه کردند.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

شما در این آژانس خبری علاوه بر اخبار آبادان، خبر خرمشهر و اخبار اروند کنار را همزمان با اخبار خوزستان خواهید خواند.

ما در آبادان خبر، خبر آبادان را  بصورت شبانه روزی برای شما در کنار خبر های مهم ایران و جهان منتشر خواهیم کرد.

برای خواندن مستند ترین اخبار، آبادان نیوز را دنبال کنید چون این پایگاه خبری به گواه رنک الکسا و گوگل یکی از شاخص ترین پایگاه خبری استان خوزستان و جنوب کشور است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: